Gå til innhold

Mat mot fyllesyke


wheysted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Sjokomelk og kinamat! mmmm

mmmmmmm sjokomelk! Hadde jeg bare hatt bil i dag :p jaja..

er merkelig nok ikke fyllesyk i dag, selv om jeg var så full som jeg nesten aldri har vært før i går :s hjelper visst faktisk å drikke vann mellom glassene!

Ja, og så hjalp det sikkert også at jeg sovnet så "tidlig" :p

Tom: ikke for å være vrang, men man trenger ikke nødvendigvis være helt edru selv om man ikke er fyllesyk! Men ja, det er godt gjort uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig sjeldent fyllesyk, farris og allergitabletter hjelper godt mot dette.

Også mener jeg å ha lest i et eller annet kvinnfolk blad en gang at det var mye bedre å lage seg en salat dagenderpå enn å spise burger (ja, jeg vet, null kilder). Men helt ærlig så driter jeg i det og spiser helt det mest usunne jeg finner på butikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir egentlig veeeeeeeldig sjeldent dårlig derpå, men nå i det siste så da jeg ikke så ofte drikker har fyllesyken forekommet oftere. Dette høres kanskje sært ut for de fleste, men det som kurerer best i mine øyne er masse vann og sushi - perfekt å leve på dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...