Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har flydd noen ganger de siste ukene og tatt med meg kokte egg, knekkebrød/riskaker, nøtter og frukt inn uten problemer :) Tok ikke sjansen på melkeprodukter, så kjøpte Skyr inne på flyplassen, til en helt ok/normal penge (20 kroner eller noe).

Jeg har flydd noen ganger de siste ukene og tatt med meg kokte egg, knekkebrød/riskaker, nøtter og frukt inn uten problemer :) Tok ikke sjansen på melkeprodukter, så kjøpte Skyr inne på flyplassen, til en helt ok/normal penge (20 kroner eller noe).

16 gram proteiner og 4 gram carbs til 20 kroner. Det er ikke en OK/normal penge. Sorry mac. Må man så må man, men å handle mat på flyplass er som å kjøpe godteri på kiosken operert av kinoen.

Annonse

Man skal vel teoretisk kunne ha med yoghurt o.l. i håndbagasjen forutsatt at det er pakket i kontainere som rommer mindere enn 100ml og i en zip-lock-pose på max 1l volum (sammen med deodoranten og tannkremen ;) ), men spørsmålet er vel om det er verdt bryet.

Nå er det også mye som tyder på at disse reglene er på vei ut. Heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...