Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommer er når det er varmt hele dagen å langt ut på kvelden, fuglene kvittrer og biene surrer.En liten kjøretur på butikken for å handle vannmelon og noe kaldt vann, for så å ta turen til stranda å slappe av, bade og spille sandvolleyball hele dagen.

Så dra hjem,stillheten kommer, og en kan sitte i hagen/verandaen til langt på natt uten å tenke at det har blitt seint med kald drikke og godt selskap med noe godt surrende på grillen.

Når jeg skal ha en eller annen jobb i to måneder som er ikke relevant for det jeg driver med ellers og med ei lønn som stort sett er brukt opp innen jeg forlater Norge igjen .... nei, vent litt. Skal faktisk være en måned hjemme i sommer uten sommerjobb, for første gang siden 2005 :wideyed: wuhey! Tusenfryd! Danskebåten! Skauen! Mulighetene! *do the happy dance*

Annonse

Når kalenderen sier juni og jeg kan gå med sommerkjole hver dag (selv om jeg fryser).

Når vi griller uansett vær fordi det er sommer.

Hvitvin midt i uka.

Plenklipperdur på søndager.

Ville blomster i veikantene.

Spise jordbær til du blir kvalm.

Dette gir sommerfølelse! :)

Annonse

• 3 måneder senere...
Juni til maks slutten av august.

Bor i Tromsø. Her har man vanligvis bare tre årstider; Sommer - vinter - høst - repeat. Er det sommer før juni er man redd det har jinxet alt og at vi har drittvær minst hele juli.

Og denne sommeren var vi bare jæ... heldige (y) Neste sommer blir sikkert 11 grader og fyring i ovn med ull-lester og varmepumpe på :eek:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...