Brunetta Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kjører dere kardio etter styrketreningen for å "tømme" helt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nei ser ikke helt poenget med det når jeg verken er ute etter kondis eller vektnedgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaasa Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Løper 4x4 intervaller 2 ganger i uken og begge gangene er rett etter rygg økt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thess Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kjører dere kardio etter styrketreningen for å "tømme" helt? Hva mener du med å "tømme" helt? Og hva er målet ditt mht det, og treningen forøvrig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunetta Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Målet først og fremst å redusere fettprosenten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Da vil jeg tro det finnes bedre måter en å "tømme seg helt". Å redusere fettprosent gjør man hovedsakelig med middagsbordet. Hva man spiser er vesentlig. Se heller etter effektive og gode treningsøkter. Men om du vil tømme deg helt kan jeg anbefale motbakkeløp, full pupp opp et fjell. VegarL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thess Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Målet først og fremst å redusere fettprosenten Hvordan trener du og spiser nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kjører 4x4 etter styrken for at hundene mine ikke skal finne ut hvor dårlig kondis jeg har. AaAaAa og Felicie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.