Gå til innhold

Brunetta

Medlemmer
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Brunetta

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 24. des. 1978

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne

Nylige profilbesøk

661 profilvisninger
  1. Jeg veier i dag 64-65 kg er 170 høy. Målet er å gå ned i fettprosent. Føler jo jeg er ganske så normalvektig ,men har selvfølgelig litt å gå på, særlig rundt magen. Burde jeg spise for å gå ned i vekt eller bygge muskler? i forhold til fitnesspal er jo dette en vesentlig forskjell på kalorier.
  2. Prøver å legge ved et bilde. Håper det er leselig. En typisk dag for meg deg altså 😄
  3. Sant! Skal virkelig ta det til etterretning! Er bare at i mitt hode skurrer det å spise mer når jeg ikke går ned på det jeg spiser nå. Men det er jo derfor jeg skal høre på erfarne folk! Tusen takk for respons!
  4. Tro meg, skulle gjerne spist, men kommer da så alt for fort opp i kcal. Selv med bra mat. På morran går det helt fint med kun drikke og en fin mulighet til å "spare opp" noen kcal så jeg kan spise litt større måltider.
  5. Drikker verken te eller kaffi og ikke sikkert jeg trenger koffein i det hele tatt, men føler jeg får en liten boots av det. Men kan det være andre ting som er bedre?
  6. Er det noe annet du ville anbefalt før trening? Synes jeg får god effekt av koffeinen i Nocco sin bcaa, men om det er kun placebo er jo en helt annen sak 😊
  7. Om jeg spiser for lite, burde jeg ikke da gå ned i vekt? (Dummies spørsmål )
  8. Takk for at du tar deg tid. Jeg drikker Nocco Bcaa først og fremst fordi jeg synes den er utrolig god og fordi den gir meg et lite kick med koffein. Drikker hverken te eller kaffi, så for meg virker dette bra. Har vel lest et setd at bcaa er bra om du trener på tom mage også, da jeg ikke bryter ned musklaturen, men mye mulig jeg tar feil der?! Uansett takk for innspill.
  9. Det blir lagt til ekstra kcal på planen om jeg trener. Er vel kun pal verdien som er regnet med, så kommer trening i tillegg. Slik jeg har forstått det ihvertfall 😉
  10. En typisk dag for meg ser slik ut: kl 7:30 -nocco bcaa kl 8- 9.30- trening kl 11- STOR salat med 150-200g kyllingfilet og 45 g fetaost kl 15.30 Middag (ca 200g magert kjøtt, 400g grønnsaker og en potet/40g ris/eller 40g pasta) kl 19.30 havre og proteinvafler Mmmmm (ca 80g havregryog fibramel til sammen, 1 egg, 100 g kesam og 1 dl melk) Tynt lag med sukkerfritt syltetøy. På styrkedager så kan det hende jeg spiser frokost sammen med bcaa. Da spiser jeg 1 eple, 150g cottagecheese og 20g valnøtter :-) Treningsuken min ser ca slik ut: Mandag- styr
  11. Min kjære fitnesspal sier jeg skal spise 1630 kcal for å gå ned ca 200g pr uke. Med trening kan jeg plusse på mellom 3-500 ca, men MÅ jeg det? (misforstå meg rett, vil så gjerne spise de, men tenker jo fremgang) Senker jeg forbrenning eller tærer på muskulatur om jeg ikke spiser de?
  12. Genialt! :-) Men hvordan gjør jeg det ;-)
  13. Går det an å varme opp og lage seg en kopp med varm sjokolade protein av proteinpulver? Evnt hvilket protein slag egner seg? Vil proteinen forandre seg ved oppvarming?
  14. Spørsmålet er sikkert svart på 1000 ganger her, men spørr alikevel. Lurer på å prøve kreatin. På boksen står det 4 kapaler skal taes 3 ganger daglig. Når skal jeg ta de? Frokost, lunsj, middag? Eller i forbindelse med trening? Noen erfaringer med kre-alkalyn kapsler fra protein fabrikken? Takk for svar :-)
  15. Selger st.tropez selvbruning til kropp og ansikt og en remover. Kjøpt på vita i forrige uke. Ord.pris ca 900kr. Selges kr 400kr. Kun prøvd en gang. Kjempe fint resultat, men reagerte dessverre litt på lukta.
×
×
  • Opprett ny...