Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når det er fint vær ute er det SINNSYKT varmt på treningssenteret der jeg trener - altså typ badstue...

Jeg blir slapp, får vondt i hodet, blir tett i brystet (elendig luft der) og sliter med å løfte det som vanligvis går lett. Har de ikke noen form for regler for sånt? Hva kan man evt gjøre (noe som funker som jeg kan gjøre selv som gjør at jeg ikke blir så dårlig av varmen)? Eller må jeg bare bytte treningssenter (eller det sånn på alle sentre)?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21597-varmt-p%C3%A5-treningssenteret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjøp deg ei stang og noen skiver og stå gå ut og tren :D Hadde meg noen økter på altanen her hjemme i finværet :blush:

Har faktisk vurdert det, har dritlyst på hjemmegym. Meeeen, sparer for harde livet så det blir ikke akkurat nå! :p Har og bindingstid til januar neste år der jeg trener -.-

Rakker: Det føles da ikke sånn xD De bare "VI VIL SOVE BLLLÆÆH", men sikkert bra for å unngå skader (y)

Skal ikke være sånn nei! Treningssenteret jeg trener på har god og frisk luft, selv om det er 25 grader ute. Men har opplevd sånn varme der jeg trener kickboxing, og det er helt grusomt. Da foretrekker jeg faktisk å trene ute i varmen, der er det i alle fall frisk luft.

Pass på å få i deg nok væske, mitt eneste tips :) I tillegg må det vel gå an å ta det opp med treningsenteret?

Bare å mase om at de setter ut vifter..Mase til de gjør det.

Drekka 1-3liter mer vann nå som det er varmt kan være smart, selv om man ikke går konstant å svetter så fordamper mye mer enn i feks vinter. Sier seg selv når du fordamper /svetter 5dl ish væske i løpet av natta :p tenk om dagen!

Prøvde å si i kassen liksom...

1) Får migrene av å løpe på møllene når det er sol (mange treningssentre har jo markiser både for varmen sin del og solen i øynene). Løp med solbriller for å understreke poenget mitt. De dret i det.

2) Jeg sa liksom.. jeg betaler 6000 (!) for å være medlem her - på nabosenteret som både er nærmere meg, færre medlemmer (mindre kø) og BILLIGERE er det både markiser og ventilasjonsanlegg. Og de bare "ja, men vi har ikke råd til å gjøre noe med det nå"..... EHH unnskyld? Koster markiser 6000 - ikke der vi kjøpte ihvertfall.................. Og det er kun MIN årsavgift. Drittsenter. GLEDER meg til bindingstiden ?"=#?=")$=?% går ut.

Annonse

Prøvde å si i kassen liksom...

1) Får migrene av å løpe på møllene når det er sol (mange treningssentre har jo markiser både for varmen sin del og solen i øynene). Løp med solbriller for å understreke poenget mitt. De dret i det.

2) Jeg sa liksom.. jeg betaler 6000 (!) for å være medlem her - på nabosenteret som både er nærmere meg, færre medlemmer (mindre kø) og BILLIGERE er det både markiser og ventilasjonsanlegg. Og de bare "ja, men vi har ikke råd til å gjøre noe med det nå"..... EHH unnskyld? Koster markiser 6000 - ikke der vi kjøpte ihvertfall.................. Og det er kun MIN årsavgift. Drittsenter. GLEDER meg til bindingstiden ?"=#?=")$=?% går ut.

Prøv å få legen din til å skrive en erklæring på at du får migrene av å trene der pga dårlig inneklima. Da får du sikkert kansellert bindingstiden og kan bytte til et bedre senter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...