Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes myofusion sitt er ganske godt. Et av de få jordbærproteinene jeg har smakt som ikke er enten oversøtt eller overkunstig. Hvis du er kjent med Iherb kan du få det der under tollgrensa dersom du bestiller før mai er over :)

Synes myofusion sitt er ganske godt. Et av de få jordbærproteinene jeg har smakt som ikke er enten oversøtt eller overkunstig. Hvis du er kjent med Iherb kan du få det der under tollgrensa dersom du bestiller før mai er over :)

>Mener du denne? Strawberries and cream? Gaspari Nutrition, MyoFusion Probiotic Series, Elite Athlete Protein Powder, Strawberries & Cream, 2 lbs (907.2 g) - iHerb.com

100 % Whey Gold Standard fra Gymgrossisten med jorbærsmak må være det beste proteinpulveret med jordbær noensinne. Jeg har enda ikke klart å bli kvalm av det, og jeg har prøvd endel ;)

Er det strawberry/banana? Fant ikke med bare jordbær!

Annonse

Er det strawberry/banana? Fant ikke med bare jordbær!

Nei, den heter Delicious Strawberry. GG og PF har den, men du kan få den minste (900 og noe gr) under tollgrensa fra iHerb, iallefall nå ut mai.

Av alle jordbærsmaker jeg har prøvd, så er dette uten tvil den beste! (Skal sies at jeg ikke har smakt Gaspari Nutrition sine...)

(y) Men det er jo veldig individuelt, så kanskje du kunne prøvd å få tak i noen smaksprøver?

Annonse

Jeg bruker proteinfabrikken sin 100% whey. Men ikke gå med forhåpninger om at det skal smake en fersk himmelsk jordbærmilkshake. Det er tross alt pulver som blandes med væske...

Proteinfabrikken sitt jordbærpulver er det verste pulveret jeg har smakt :p Kanskje med untaket av vaniljepulveret deres :rolleyes:

Godt man har forskjellig smak (y)

Jeg har Tech Nutrition ProZyme sitt jordbærpulver, og er veldig fornøyd! Den første gangen jeg skulle drikke den så holdt jeg på å brekke meg og klarte ikke få i meg hele shaken, men etter 3-4 ganger så elsket jeg den! Helt sant, hehe. :)

Minus at den er litt høy i pris.

• 2 uker senere...
Nei, den heter Delicious Strawberry. GG og PF har den, men du kan få den minste (900 og noe gr) under tollgrensa fra iHerb, iallefall nå ut mai.

Av alle jordbærsmaker jeg har prøvd, så er dette uten tvil den beste! (Skal sies at jeg ikke har smakt Gaspari Nutrition sine...)

Bestilte Golden Standard delicous strawberry som du anbefalte, og den smaker helt supert!! Takk for braaaa tips! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...