Gå til innhold

Sykepleier/Kokk? Til guttene :)


qwerty123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg selv ER en kokk,skulle jeg gjerne hatt meg ei som delte yrket, da ville det ihvertfall vært forståelse for at man i gitte perioder må ha litt småkjipe arbeidstider^^ Sykepleier... usikker, gi meg en fysioterapeut eller kiropraktiker derimot, da snakker vi^^

Ja, for kokk har kjipe arbeidstider i forhold til sykepleiere, tror ikke en sykepleier hadde hatt forståelse for kjipe arbeidstider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for kokk har kjipe arbeidstider i forhold til sykepleiere, tror ikke en sykepleier hadde hatt forståelse for kjipe arbeidstider...

Du tok meg der:p en litt vel flåsete kommentar fra min side, og i etterkant skulle jeg helst ha endret svaret mitt til å foretrekke sykepleierinner, da det hadde vært greit å ha noen å prate med om ting utenfor kjøkkenet(:

Og å ha noen til å passe på meg er heller aldri feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok meg der:p en litt vel flåsete kommentar fra min side, og i etterkant skulle jeg helst ha endret svaret mitt til å foretrekke sykepleierinner, da det hadde vært greit å ha noen å prate med om ting utenfor kjøkkenet:)

Og å ha noen til å passe på meg er heller aldri feil:)

Bro, jeg bare drar deg i beina :) Jeg tror nok det er gull å finne noen man kan dele sin interesse med, samtidig som man sikkert kunne hatt gått av å ha noe "ny" input utenfor jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...