Gå til innhold

Navn til ei beibi-bikkje :-D


Tessa

Anbefalte innlegg

De som har lest loggen min er vel drittlei valpemaset mitt (haha, sånn er det når man venter baby), men uten at jeg bryr meg for mye om det så har det seg slik at jeg blir mor om en uke til dette et av disse knøttene (har ikke bestemt oss for hvilken enda) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=31896407 [ATTACH]2602[/ATTACH]

Så har det seg slik at min fantasi er relativt inkompetent eller fullstendig fraværende, så jeg trenger hjelp av dere til å finne et feminit jentenavn til denne border collie blandingen.

Jeg har lenge tenkt på Bella, men siden min forrige hund het det samme, og at tapet av henne har vært en stor sorg for hele familien, så bør kanskje bebisen få hete noe annet.

Alle forslag mottas med takk!

:D

post-49-14440824874308_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åh, så gøy :D venter en liten bichon havanais gutte-bebis selv! Og trenger også navn :p Men for ikke å spore av; http://www.hundefeber.no/forum/hundenavn/100-hundenavn-til-tisper.html ;)

Karoline og Karo - Uff dette beviser bare hvor dårlig fantasi jeg og har!! Grattis til dere begge, er misunnelig....har lyst på selv, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det ;) Hunden min heter Mindy - eneste jeg og eksen klarte enes om :p Labradoren hjemme heter Tiffany, synes det var vanskelig å finne navn til henne før hun var i hus, men navnet kom øyeblikkelig da vi "ble kjent" med henne. Uansett, de vi kjøpte labben av hadde noen navn på to av valpene jeg synes var utrolig søte - Freia og Dumle <3 Funka selvsagt veldig bra på de siden de var sjokoladebrune, but still :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det kommet mange fine forslag synes jeg, takk! Da var jeg plutselig ikke helt blank lengre.

Har kanskje falt litt for Nikita, Tuva eller Nathalie :p Men får se hva herren i huset sier (ikke at han har så mye han skulle sagt, men.. haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese og Tessa :) klinger fint gjør det ikke???

Haha, kul idè, men kanskje litt kleint? :p Kan ikke kalle bikkja for Tessa, stakkar.. :rofl:

Åh, så gøy :D venter en liten bichon havanais gutte-bebis selv! Og trenger også navn :p Men for ikke å spore av; http://www.hundefeber.no/forum/hundenavn/100-hundenavn-til-tisper.html ;)

Nommin, har hatt en slik selv for en del år siden.. men den flytta ut sammen med mammas ex:meh: De er kjempeherlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det kommet mange fine forslag synes jeg, takk! Da var jeg plutselig ikke helt blank lengre.

Har kanskje falt litt for Nikita, Tuva eller Nathalie :p Men får se hva herren i huset sier (ikke at han har så mye han skulle sagt, men.. haha).

Ta Tuva! :D da får din lille bebis en navnesøster på forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...