Gå til innhold

stor nok, men for liten.


jimmy

Anbefalte innlegg

idag er jeg 173 cm, og 70 kg. 16 år. føler jeg er greit stor over skuldrene, men for tynn rundt armene, mulig å få justert dette med trening uten å se ut som en firkant i nær fremtid?

jeg trener nå en firesplitt

mandag: fri

tirsdag: skuldre armer

onsdag: fri

torsdag: bein, mage, korsrygg

fredag: biceps, øvre rygg

lørdag: fri

søndag: triceps, byrst, skuldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har trent i to år ca, men halvt år hvor det har vært ordentlig seriøst. dips er vel den øvelsen jeg føler jeg mestrer best, kjører ti kilo rundt nakken i kjetting, 3 set 6 reps. chins er jeg ikke så viderekommen på... da er det ingen ekstra vekt, kjører sisst 3 set, og 7 reps, men for å få DE armene er det eksplosivitet som gjelder? ellers så holder jeg meg til 2 gram pr. kropps kg prinsippet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er like gammel som deg, og jeg merker også at jeg har lite framgang i spess. armene, men det tar tid å bygge. Jeg pleier hvertfall å kjøre alle rep rolig å kontrollerte, tror det er mest gunstig for ''muskelvekst''.

Bare å forsette og bli sterkere = )

hvor trener du henne, trener på elixia majorstua, hvis du trener i nærheten hadde det vært morro å få til en økt sammen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver jeg en to splitt istedet, men skal jeg ta meg helt ut på alle øktene, eller skal jeg ha litt lavere intensitet på noen økter enn andre?

Mange av programmene som er mainstream om dagen har en tung dag og en hypertrofidag. Klassiske eksempelet er PHAT-programmet. Forskning og resultater gir god indikasjon på at det funker, så prøv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...