Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Elsker denne videoen :D

"HOLD DEG UNNA DISSE INGREDIENSENE I PROTEINPULVER! For hvis du er allergisk mot ingrediensene, da kan det gå riktig ille!" You don't say!

Oi, den videoen var jo faktisk VM i å ta ting som i utgangspunktet har et snev av sannhet ut av sammenheng! Og selvfølgelig selger de også et produkt som oppfyller alt de har snakket om i videoen :D

Fortsetter under...

Oi, den videoen var jo faktisk VM i å ta ting som i utgangspunktet har et snev av sannhet ut av sammenheng! Og selvfølgelig selger de også et produkt som oppfyller alt de har snakket om i videoen :D

I tillegg er myse noe man pleide å kaste før i tiden, så da må det være usunt, eventuelt helsefarlig!? :eek:

LOL, takk for at dere fremhever poenget mitt... her var det mye rart, jeg vet ikke hvor jeg skal starte en gang.

graa, hvis du pisser ut proteiner, bør du seriøst vurdere å ta turen til legen. Det skal ikke være fysisk mulig. Får du i deg et overskudd av proteiner, vil kroppen bruke det som en energikilde, og det er jo god stemning (økt forbrenning). Eventuelt blir det lagret som fett ved kalorioverskudd. Digger at Vegard L og Raptorial likte innlegget ditt. :rolleyes:

Nicolai Hildre, så du mener at myse er helsefarlig, på bakgrunn av at man tidligere ikke hadde kunnskap om hva den kunne brukes til? O RLY?

Denne tråden har gått rett i dass... tenk over hva dere skriver, folkens, og om det er til hjelp for trådstarter. Trenger hun å vite om ting som nitrogenbalanse og leucinbalansen i kasein?

TuvaA, synes du denne pissekonkuransen har vært konstruktiv og gitt deg svar på det du lurte på?

Takker for meg i denne tråden, nå skal jeg helle i meg nok en proteinshake. :cool:

LOL, takk for at dere fremhever poenget mitt... her var det mye rart, jeg vet ikke hvor jeg skal starte en gang.

graa, hvis du pisser ut proteiner, bør du seriøst vurdere å ta turen til legen. Det skal ikke være fysisk mulig. Får du i deg et overskudd av proteiner, vil kroppen bruke det som en energikilde, og det er jo god stemning (økt forbrenning). Digger at Vegard L og Raptorial likte innlegget ditt. :rolleyes:

Nicolai Hildre, så du mener at myse er helsefarlig, på bakgrunn av at man tidligere ikke hadde kunnskap om hva den kunne brukes til? O RLY?

Denne tråden har gått rett i dass... tenk over hva dere skriver, folkens, og om det er til hjelp for trådstarter. Trenger hun å vite om ting som nitrogenbalanse og leucinbalansen i kasein?

TuvaA, synes du denne pissekonkuransen har vært konstruktiv og gitt deg svar på det du lurte på?

Takker for meg i denne tråden, nå skal jeg helle i meg nok en proteinshake. :cool:

Jeg har egentlig meldt meg helt ut herfra..

Annonse

Digger at Vegard L og Raptorial likte innlegget ditt. :rolleyes:

Snakker bare for meg selv her. Men "likinga" gikk ikke på at proteinet blei til dyr urin, men heller på hvordan det var en unødvendig dyr energikilde.

TuvaA fikk jo svar tidlig på at hu ikke trengte tilskudd

her var det mye rart, jeg vet ikke hvor jeg skal starte en gang.

Tror det er like greit at du ikke starter...

graa, hvis du pisser ut proteiner, bør du seriøst vurdere å ta turen til legen. Det skal ikke være fysisk mulig.

Proteinuri ikke fysisk mulig?

Får du i deg et overskudd av proteiner, vil kroppen bruke det som en energikilde, og det er jo god stemning (økt forbrenning). Eventuelt blir det lagret som fett ved kalorioverskudd.

At proteinet brukes som energi betyr ikke økt forbrenning.

Digger at Vegard L og Raptorial likte innlegget ditt. :rolleyes:

Som for Raptorial, så gikk dette hovedsakelig på andre deler av innlegget.

Morsomt ettersom du bare kommer drassende med broscience og samtidig klager over det du mener er broscience fra andre. Det er jo også åpenbart at du ikke skjønte hva Thomas ville frem til...

Noen av oss har prøvd å hjelpe trådstarter, ut ifra hennes situasjon. Det eneste du har gjort er å si at hun bør ta proteinpulver, helt uten å relatere det til den informasjonen hun faktisk har gitt i tråden.

Jesus christ...

graa, hvis du pisser ut proteiner, bør du seriøst vurdere å ta turen til legen. Det skal ikke være fysisk mulig. Får du i deg et overskudd av proteiner, vil kroppen bruke det som en energikilde, og det er jo god stemning (økt forbrenning). Eventuelt blir det lagret som fett ved kalorioverskudd. Digger at Vegard L og Raptorial likte innlegget ditt. :rolleyes:

1. Proteinuri går an.

2. 1,4-1,5 g/kg kroppsvekt holder rikelig, dette klarer hun fint uten proteinpulver.

3. Nicolai Hildre var sikkert seriøs.

4. Ikke hun kanskje, men det gjør tydeligvis du. Svar gjerne på resten av det jeg skriver i innlegget mitt. Gjerne konstruktivt.

5. Igjen, ingen har sagt at proteintilskudd er farlig eller at trådstarter har vondt av det. Spørsmålet er om hun trenger det. Basert på informasjonen vi får av henne her. Ser ikke sånn ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...