Gå til innhold

Ulvehunger


Velvet

Anbefalte innlegg

Har ulvehunger så det synger etter i dag

Har spist havregrøt med to egg, to egg og hjemmelaga karbonader, vaniljekesam med bringebær, mandelgrøt, en hel pakke cherrytomater, halv agurk, løøøk, halv squash, to babyauberginer, naturris og en par nøtter og er helt sinnsykt sulten. 4 liter vann har også gått ned.

Hjelp, hva tar knekken på det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sulten, eller har du bare lyst på mat? Dersom sistnevnte: Finn på noe å gjøre der du ikke har tilgang til mat. Jeg har det i alle fall slik at jeg på en måte blir opphengt i å skulle spise mer etter å ha sittet stille lenge og spist mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der hørtes ut som ett måltid da... :p

Tja, nå er jeg 1.60 og bærer på noen kg ekstra fett da :p

Det sier vel seg selv at jeg trenger ikke liiiiike mye mat som store, sterke gutter :p

Lurer på om det muligens er forbrenninga eller noe sånn som slår seg på, har vært veldig flink å spise mat den siste uka nemlig:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrenninga di slår seg hverken av, på eller ned sånn uten videre (om ikke du dør f.eks). Men sult er snodige saker, i forhold til hormonutskillelse osv.

Men kalorimessig tror jeg ikke du ligger så fryktelig høyt? Vet ikke hva du satser på å innta i løpet av en dag, men etter et kjapt blikk ser det ikke ut som om du trenger frykte noe idag i allefall. Men som Espen sier kan kyllingfilet kanskje hjelpe, proteinene vil mette godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å ligge over 2000, disse PT'ene vil helst at jeg skal ligge på sånn 2500 pr dag siden jeg trener såpass mye, rundt rundt 190 gram karbs, 120 gram fett og resten protein.

..nei det går ikke. Greier å presse meg, og da presser jeg meg, over 2000-grensa på gode dager, så jeg jakter enda på sunne kaloribomber:P

Har spist kyllingfilet nå, hjalp litt, får vente og se - problemet er at jeg tåler det svært dårlig, sammen med annet kjøtt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wat ? Prøv ein pakke, that should do it.

Ellers støttes Espen sitt forslag. Proteiner metter mykje.

Det er forøvrig ikkje så rart du er peckish. Grønt metter i hvertfall ikkje meg ;)

Haha...kjøpte en pakke sånn der royal mix på prixen i stad da. Jeg er som ett barn. Piller ut det jeg ikke liker av det og spiser resten. Joda. Det hjalp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...