Gå til innhold

Noen jenter her som driver med styrkeløft som har født barn?


Sara Victoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sara Victoria: Jeg syns du skal ha ros for å stille et spørsmål som trolig flere damer lurer på, men som de ikke tør komme med da de anser det som flaut. Har dessverre ingen fullgode svar, men vil anta dette henger sammen med følgende tema: Nyrer og urinveier: Bekkenbunnstrening - Lommelegen.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over tre år siden den minste ble født, så det går greit. Begynte ikke med styrkeløft før i oktober 2012, så det har jo vært god tid til at saker og ting har gått seg til.

Men ta en tur til legen for sjekk, gjør knipeøvelser og se om det bedrer seg. Hvis ikke, be om henvisning til fysioterapeut som har peil på bekkenbunnsmusklatur. Jeg kjenner flere som har fått god hjelp hos fysio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge er det siden fødsel?

Driver ikke med styrkeløft selv men har født fire barn. Knipknipknipknipknip er mitt beste tips. Prøv å stopp strålen når du tisser eller hopp på trampoline når du er tissetrengt og se om du lekker da.

Om du kniper godt og lenge over lengre tid bør det bli bedre, hvis ikke ta en tur til legen! Alt kan fikses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...