Gå til innhold

Loggeapplikasjon til smartphone


Samuro

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig bare på hva folket bruker av loggeapps, om dere bruker noe annet enn good old notatblokk og skrivesaker?

Selv har jeg funnet JeFit som en utrolig bra og gratis applikasjon, som også synkroniserer mot nett og dermed lar meg copy/paste til loggboken her på Fitnessbloggen - men det finnes kanskje bedre der ute?

Hva bruker du?

P.S. Fant ikke helt hvor jeg kunne putte dette, så om jeg har putta det feil sted så flytt gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

Jefit er oppe og satt. Men ka e det med 1RM beregningen da? Jeg har logget en økt hvor jeg tok 100 i mark siste løftet. Og så kommer det opp at jeg har 103,33 som 1 RM? Er det fremdeles jeg som er full? Eller er det noen som har noe erfaring med dette de kan være snille og dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Jefit er oppe og satt. Men ka e det med 1RM beregningen da? Jeg har logget en økt hvor jeg tok 100 i mark siste løftet. Og så kommer det opp at jeg har 103,33 som 1 RM? Er det fremdeles jeg som er full? Eller er det noen som har noe erfaring med dette de kan være snille og dele?

Hvor mange reps tok du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitocracy funker fint. Xp-poeng funker fint som motivasjon for å levle opp starten, men mister mening når man finner ut hvor ubalansert det er, og at du lett kan høste tusenvis av poeng på de rette øvelsene på enkle vekter, mens du får lite uttelling for økter der du har slitt deg ut, eller satt nye rekorder.

Burde heller vært poeng etter ferdigheter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange reps tok du?

1 løft. Men hadde flere sett med lavere vekter før dette. Etter at jeg sluttet å drikke og lærte å lese har jeg og lært at jefit kalkulerer ut ditt potensielle makløft ut fra prestasjonene du har den dagen. Litt løkt syns jeg, men resten er så pass bra at jeg kan leve med den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...