Gå til innhold

Store og gode middagstips?!


4The1

Anbefalte innlegg

Jeg er 20år gammel gutt som spiser veldig mye, men er smålei av å spise mye likt...

Lurte på om noen der ute, som også er glad i å spise hadde no tips/oppskrift/bilder av god mat til meg

som trener 5 ganger i uka, og har høy forbrenning.

NB spiser ikke svinekjøtt og skalldyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kylling! :D

Det er suuperenkelt å lage, du tar en kyllingfilet og steker den legg på hver side. Sett den inn i ovnen på 175 grader i ca 20min. Kok pasta eller nudler ved siden av og noe grønt, utrolig godt! Kan også ta godt med saus oppå hvis du vil det, jeg pleier å bruke soyasaus men det er jo ikke så mange kalorier id en da :D Jeg hadde bilde men så var fila for stor til å kunne lastes opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste nettopp dette, heftig gains hvertfall:

1 glass pesto, grønn eller rød

1-2 kylling filet

1/2 rødløk

2 sjampinjong

2ss kesam

1 paprika

1 pose cashewnøtter

ett par never pasta

Kok pasta, stek kylling først, så grønnsakene, bland alt sammens med pestoen og kesam og la det putre litt. Strø nøtter over på slutten

I og med at pestoen er på oppmot 1000 kcals alene, tipper jeg denne middagen ligger på 2000 kcals +/- 200 alt ettersom hvor mye nøtter du bruker.

Greit med kalorier hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste nettopp dette, heftig gains hvertfall:

1 glass pesto, grønn eller rød

1-2 kylling filet

1/2 rødløk

2 sjampinjong

2ss kesam

1 paprika

1 pose cashewnøtter

ett par never pasta

Kok pasta, stek kylling først, så grønnsakene, bland alt sammens med pestoen og kesam og la det putre litt. Strø nøtter over på slutten

I og med at pestoen er på oppmot 1000 kcals alene, tipper jeg denne middagen ligger på 2000 kcals +/- 200 alt ettersom hvor mye nøtter du bruker.

Greit med kalorier hvertfall!

Takk, en klar oppskrift gjør arbeidet mitt i kjøkkenet lettere!

Skal prøve denne ut etter treningsøkten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rema 1000 har ferske laksefileter (4 stk i pakken i kjøledisk). vi har faktisk bare tatt på sitronsaft og kvernet pepper, stekt på ene siden. Hell på sitronsaft og kverne pepper på andre siden(gjerne med en gang du har lagt i panna, så får det tid til å trekke litt inn), stek på andre siden, og NAM :D Kidden har bestilt det 3 ganger i uka framover :-o

og ja, vi spiste bare fisk uten tilbehør :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rema 1000 har ferske laksefileter (4 stk i pakken i kjøledisk). vi har faktisk bare tatt på sitronsaft og kvernet pepper, stekt på ene siden. Hell på sitronsaft og kverne pepper på andre siden(gjerne med en gang du har lagt i panna, så får det tid til å trekke litt inn), stek på andre siden, og NAM :D Kidden har bestilt det 3 ganger i uka framover :-o

og ja, vi spiste bare fisk uten tilbehør :p

Hahaha skikkelig fiskeelskere :) Men fisk er jo kjempegodt og bra for kroppen. Spiser fisk 2-3 ganger i uka selv, så taper ikke på no å prøve oppskriften din heller (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...