Gå til innhold

Hvordan få større biceps?


Viktor Valberg

Anbefalte innlegg

Man må hvertfall trene armene, mer enn bare chins som mange mener holder om man skal få bra armer :)

Ikke bare bare å få råe armer, men variasjon er nok også stikkordet der. Og ikke overdrive øktene

Det er sant det du sier. Kommer nok helt ann på ditt styrkenivå. Jeg mener selv at det viktigste er å bli sterk i baseøvelsene før du begynner å pumpe biceps. Men etterhvert kommer du nok på ett visst nivå hvor armene trenger ekstra trening og mer variasjon. Vet ikke hvordan trådstarter ligger ann, men er du "svak" så bør ikke armene prioriteres i første omgang mener da jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant det du sier. Kommer nok helt ann på ditt styrkenivå. Jeg mener selv at det viktigste er å bli sterk i baseøvelsene før du begynner å pumpe biceps. Men etterhvert kommer du nok på ett visst nivå hvor armene trenger ekstra trening og mer variasjon. Vet ikke hvordan trådstarter ligger ann, men er du "svak" så bør ikke armene prioriteres i første omgang mener da jeg.

En fordel å bygge en ramme først ja, men man trener etter hva som er målet med tiden. Skal man bygge kropp så betyr ikke styrke så mye, men det kuleste og mest krevende er å kombinere dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt å trene biceps med sånn veldig tjukk stang. Det blir jo tyngre, dermed litt lavere vekt. Det har ført til at teknikken min samt at jeg føler biceps jobber mye bedre :) Og dette gjør jeg i en diettfase, og jeg merker god fremgang. Jeg trener dog ikke tung, ligger på 10 - 16 reps med veldig god kontroll.

I tillegg til det å trene med en veldig tjukk stang, så styrker det grepet og underarmene mine samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fordel å bygge en ramme først ja, men man trener etter hva som er målet med tiden. Skal man bygge kropp så betyr ikke styrke så mye, men det kuleste og mest krevende er å kombinere dette :)

hva mener du med at ''hvis man skal bygge kropp'' er ikke styrke viktig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...