Gå til innhold

Benkpress med skjorte (og slips)!


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Mange som trener styrke og som er over middels interessert, har ofte en formening om styrkeløft og utstyret som benyttes i idretten. Det er enten snakk om drakt og knebind i knebøy, benkpresskjorte i benkpress og drakt i markløft. Spesielt benkpresskjorta ser ut til å være meget omdiskutert og mange, spesielt de som aldri har prøvd, er ofte veldig negative til slike. Jeg ble i 2010 ganske lei av maset rundt skjorte i benkpress, så jeg bestemte meg for å gjøre en vri på skjortebenk. Ble for øvrig full dress med unntak av jakka... :)

http://www.youtube.com/watch?v=ObU2ujE3w1A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit at du er ydmyk, men prosentmessig (med tanke på mennesker i verden) i forhold til kroppsvekt så har du nok flere prosent under deg en over.. legg til at du er dopingfri og at du faktisk har lagt ned en vanvittig mengde treningstimer for å utnytte det genetiske potensiale ditt..vel du er sterk..sterk som FAEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at du er ydmyk, men prosentmessig (med tanke på mennesker i verden) i forhold til kroppsvekt så har du nok flere prosent under deg en over.. legg til at du er dopingfri og at du faktisk har lagt ned en vanvittig mengde treningstimer for å utnytte det genetiske potensiale ditt..vel du er sterk..sterk som FAEN.

Tusen takk for fine ord, men med all respekt å melde - jeg sammenlikner meg ikke med de fleste menneskene i verden, ei heller med folk som trener mot ulike mål, men mot de beste benkpresserne i verden. I min klasse er verdensrekorden med utstyr på 283,0kg, og jeg ligger selv på 235,0. Videre løfter de beste et stykke over 200kg uten utstyr, mens jeg har nå 180.

Uansett; du skal ikke se bort ifra at jeg en eller annen gang etter NM forsøker meg på noe slikt igjen. Kan jo ikke være bekjent av kun å gjøre 160kg i "finstasen" - det er mer kraft i den (livstidsdopingfrie) kroppen per dags dato! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...