Gå til innhold

Hva gjøre for å få Proteinpulver til å smake mindre jævlig?


Sunniva Marie

Anbefalte innlegg

Hei:)

Overskriften sier vel det meste. Jeg har Whey Isolate - Exotic Orange fra ProteinFabrikken... Den smaker bokstavelig talt magesyre. Jeg er nærmest i brekkende stilling når jeg drikker den! For å klare å få den ned, må den skyllest ned med annen drikke. Hva kan jeg gjøre for at selve shaken smaker.. Ja, ikke magesyre? Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du kan gjøre? Tja, kjøpe en smak du liker, kanskje? ;)

Hva i allverden du kan blande exotic orange med for å få til å smake bedre aner jeg ikke... kanskje i en smoothie eller juice av noe slag?

Hahah, ja vurderer å kjøpe ny.. Skal prøve i smoothie en gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hei:)

Overskriften sier vel det meste. Jeg har Whey Isolate - Exotic Orange fra ProteinFabrikken... Den smaker bokstavelig talt magesyre. Jeg er nærmest i brekkende stilling når jeg drikker den! For å klare å få den ned, må den skyllest ned med annen drikke. Hva kan jeg gjøre for at selve shaken smaker.. Ja, ikke magesyre? Tusen takk for svar:)

Spørs helt hva du blander den i med fra før. Vann,melk osv..

Personlig har/hadde jeg 100% whey fra PF.. Prøvde med vann, fy fader! brekninger osv.. Med melk=goodie.. Evt 2dlmelk+1dl vann=goodie! + er jo litt tilvenningssak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Tviler på at den med appelsinsmak blir no spesielt mye bedre i melk :p Ugh.

Stemmer nok det, men who knows? kan jo hende at den blir mer exotic ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslaget om 50:50 melk og vann eller bare melk kan nok redusere smaken litt, men jeg tror du skal holde deg unna slike "kule" smaker. :dead: Jeg har fått smake mint og cookies & cream av en bekjent og de smakte som kaffe kokt på utbrukte truser. Jeg synes i vertfall at Tech Nutrition sin jordbær og sjokolade er meget god - de har jo tilbud akkurat nå på 3kg til 699,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland det med ananas, mango, ++++++, mekk smoothie av det :)

Blir det for fast, så er det bare å kjøre i juice eller vann.

Er ingen fan av å kaste ting som kan spises, men å bruke det i smoothie etc bør gå fint.

Samtidig kanskje en ide å kjøpe en ny type for blanding med melk/vann

Send en mail til norkost, myrevolution etc og fortell om dine erfaringer, preferanser etc, og spør pent om de kan sende smaksprøver.

Har gjort dette selv nå, og pga fine storkjøpmuligheter hos norkost, så kan det hende at jeg koster på meg et dyrere proteinpulver pga niceprice på storkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid 3 forskjellige smaker i skapet og rullerer mellom når jeg bruker dem;) En er digg å ha dersom jeg MÅ ha bra proteiner på jobb, en er delicious rett etter trening og så har jeg en slik frukt/ananas m/kjøttbiter også som jeg virkelig må jobbe med, men den stapper jeg som regel i en smoothie for å pimpe den opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Overskriften sier vel det meste. Jeg har Whey Isolate - Exotic Orange fra ProteinFabrikken... Den smaker bokstavelig talt magesyre. Jeg er nærmest i brekkende stilling når jeg drikker den! For å klare å få den ned, må den skyllest ned med annen drikke. Hva kan jeg gjøre for at selve shaken smaker.. Ja, ikke magesyre? Tusen takk for svar:)

Det jeg gjør er å blande inn en teskje Hindu kanel og dette gjør at shaken går fra å smake sånn noenlunde til å smake himmelsk. Nå har jeg proteinpulver med sjokoladesmak så det er jo en litt annen combo enn exotic som jeg aldri har smakt, men det er sikkert verd et forsøk iallefall. Anbefaler deg og å lese denne: Kanel, krydderhyllens superhelt og skurk - Fitnessbloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...