Gå til innhold

Stavanger Open 2013 - Årets show!

Anbefalte innlegg

Hei!

Denne høsten står Stavanger for det råeste stevnet dette året! Med lokaler i NYE Stavanger Konserthus som har det seneste og beste av teknisk utstyr, vil vi lage et forrykende show! :D Dette vil du ikke gå glipp av enten du er utøver eller tilskuer :) Her er en link til gruppa på Facebook:

Logg inn | Facebook

Info:

Stavanger open 2013

(Bodybuilding, Bikini, Fitness)

Dato: Lørdag 21 september

Sted: NYE Stavanger konserthus

( Zetlitz salen )

[url=http://www.stavanger-konserthus.no/1220118]

Ser vi deg i salen/på scenen den 21. september? :D

post-1720-14440928074882_thumb.jpg

post-1720-14440928074419_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Hei! Denne høsten står Stavanger for det råeste stevnet dette året! Med lokaler i NYE Stavanger Konserthus som har det seneste og beste av teknisk utstyr, vil vi lage et forrykende show! Dette

Ser på bilder som er lagt ut nå. Seriøst. Bikini....seriøst. Hva faen. Det er jo en hel haug jenter der som neppe har treningsbakgrunn som strekker seg bakover fra 2013?! For all del, det er pene jent

tenkte eg skulle hoppe innom denne tråden for å skryte av bror min som debuterte i bodybuilding på årets show. han stilte i open klasse då det ikkje er junior-klasse i stavanger open. og sidan ein ikk

Postede bilder

Annonse

Blir det laget en liste over påmeldte?

Etterhvert vil det det ja :) men det blir nok ikke før ut i sommer en gang når vi begynner 100% aktivt å jobbe med påmeldinger :) Nå må vårens konkurranser bli avsluttet først, SÅ legger vi inn siste giret mot høsten hvor vi selvsagt skal toppe stavanger open 2011 og alle andre stevner :D JEPP vi legger lista høyt, men det er fordi vi har høye forventninger selv som arrangører for å lage ett stevne hvor både du som utøver og publikum skal sitte igjen med en herlig opplevelse :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:D Satser på at dere klarer å dra i land et minst like bra stevne som NO (y)

Vi skal dra i land ett minst like bra stevne som Stavanger Open 2011 som fortsatt var bedre enn NO etter min mening ;) men SO i 2011 var mindre enn NO 2012 da vi ikke hadde bikini osv, ei heller satset så høyt :) Så denne gang blir det samme kvalitet som i 2011 MEN da av samme størrelsesorden som NO var i høst :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vi skal dra i land ett minst like bra stevne som Stavanger Open 2011 som fortsatt var bedre enn NO etter min mening ;) men SO i 2011 var mindre enn NO 2012 da vi ikke hadde bikini osv, ei heller satset så høyt :) Så denne gang blir det samme kvalitet som i 2011 MEN da av samme størrelsesorden som NO var i høst :D

Høres veldig bra ut, gleder meg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...