Gå til innhold

ned i vekt piller og fat burn piller


trening71

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som spiser fat burn piller og ned i vekt piller og har gjort det over lengre tid.

Jeg mener det ikke er bra for kroppen men hun har vell spist sikkert 5 - 6 glass med slike piller nå.

Dette kan da ikke være bra i lengden? - greit hun har gått ned endel i mage mål - men hva blir resultatet når hu slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"fat burner" o.l er tull. Inneholder som regel cayenne, kanel, grønn ekstrakt og ikke minst koffein. Stoffene har en viss effekt, men ikke noe som alene hjelper på noen som helst måte med å redusere fettet.

Spis rent, få i deg vitaminer og mineraler og tren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro

Jeg tenker at vi lar hysteriet ligge litt på vent inntil vi får vite hva det er hun faktisk tar for noe. Det er ganske stor forskjell på Venom Hyperdrive++, CLA og andre lett tilgjengelige norske husmorslankepreparater.

Men uansett så bør hun selvfølgelig få litt system i kostholdet sitt. Ingen lovlige fettforbrennere kan motkjempe kcalorioverskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at vi lar hysteriet ligge litt på vent inntil vi får vite hva det er hun faktisk tar for noe. Det er ganske stor forskjell på Venom Hyperdrive++, CLA og andre lett tilgjengelige norske husmorslankepreparater.

Men uansett så bør hun selvfølgelig få litt system i kostholdet sitt. Ingen lovlige fettforbrennere kan motkjempe kcalorioverskudd.

Nei om hun hadde brukt 1 pille eske så hadde jeg ikke tenkt over det men når hun fortalte at hun var på 5 - 6 så syntes jeg det kanskje var litt vell mye. Tror ikke det skal være bra å bruke slik over lengre tid... hun har vell et ok kosthold tror jeg , men kan til tider være litt glad i " godis" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønn tea inneholder masser av antioksidanter osv.. bare pluss med slankende effekten i tillegg. Tror neppe det erskadelig om det kun er det hun bruker.. Greit å informere om hvilket slag det er snakk om her?

Hun skrev det var typen "fatburn". Selges vel på x-life også den syns jeg å ha sett. Det er vel ikke skadelig å ta dem??!....effekten derimot er vel en annen diskusjon. Hadde det bare vært å ta en pille hadde vel alle vært slank ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg er enig eirich, men jeg må inrømme at jeg har hatt god efekt av grønn tea og fettforbrenning, men har gått over til å bruke 2-3 teposer istedet før trening. Hjelper til med å gi det lille ekstra! :)

Om du føler at du får økt energi er jo det bare flott! Hva koster en tepose? I forhold til "Frenzy fat loss" f.eks?

Men selv med økt energi så kan man si at man tar tilskuddet for å oppnå den effekten, som igjen kanskje gir mer energi til bevegelse, som igjen fører til fettap. Men å si at tilskudder er slankende i seg selv er fortsatt vanskelig å forsvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ja såklart, tror det er svært få tilskudd som fungerer slik, isåfall en kortvarig effekt.. Har faktisk ikke regnet på det.. men føler likevel ett par teposer er bedre for kroppen og helsa en piller tilsatt geranium og andre snodige navn ;)

Jeg er helt enig! Mente ikke at du skulle slutte med te, mente at det var bedre for både deg og pengeboka :) Samt en kopp te kan man nyte, tar unna litt søtsug/sult og generelt er bra for deg. Vis meg den som sitter å nyter en pille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...