Gå til innhold

ned i vekt piller og fat burn piller


trening71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, dette er ikke en fat burner.. Den hindrer derimot kroppen fra å ta opp endel fett man får i seg fra maten ser det ut som.. Jeg vet ikke men tenker at over tid vil den nok neppe være heldig for fordøyelsen. Ett annet moment er at fettløslige vitaminer vil gå tapt, noe som kan få litt mer alvorlige konsekvenser over tid... Dessuten vil jeg tro det neppe er fettet hun legger mest på seg av, tror de fleste legger på seg av for mye karbohydrater...? Har du bedt henne legge om kosten istedet?

Åååh,har ikke heilt greie på alt som finnes der ute skjønner jeg :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lurte på om jeg kunne slenge meg på tråden, og kanskje få et lite tips ?

Har sett litt rundt etter noen fettforbrennere selv, og tenkte å ta en kur nå til sommeren.

enten gå på denne mixen : Shred Stack by BSN at Bodybuilding.com - Lowest Prices on Shred Stack!

Eller denne : Hydroxycut Hardcore Elite by MuscleTech at Bodybuilding.com - Lowest Prices on Hydroxycut Hardcore Elite!

eller denne : OxyElite PRO by USPlabs at Bodybuilding.com - Lowest Prices on OxyElite PRO!

eller denne : Muscle Pharm Shred Matrix at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Shred Matrix

Har noen prøvd noen av disse, og evnt vet om de fungerer? :-) Alle info mottas med stor takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, d va d.. men da kan du gjerne sende noen oppskrifter til meg.. Fant ut i dag at jeg kanskje spiser altfor lite carbs :-/ .. leste at jeg burde få i meg en 6-8 g /kg kroppsvekt.. men jeg spiser kanskje 1,5-2g per kilo.. og dytter bare i meg masse protein (ca 2g/kg kroppsvekt) ..

Leste på forumet på bodybuilding, og der høres di jo skamsyke ut.. folk snakker om de sykeste opplevelsene.. men vet nå ikke jeg :p tenkte at .. funker de litt ,så e d jo gull. men e litt skeptisk til å ta de sammen med pre-workout kreatin, siden begge deler inneholder mye koffein. og sover dårlig nok som der er bare med pre-workouten :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om jeg kunne slenge meg på tråden, og kanskje få et lite tips ?

Har sett litt rundt etter noen fettforbrennere selv, og tenkte å ta en kur nå til sommeren.

enten gå på denne mixen : Shred Stack by BSN at Bodybuilding.com - Lowest Prices on Shred Stack!

Eller denne : Hydroxycut Hardcore Elite by MuscleTech at Bodybuilding.com - Lowest Prices on Hydroxycut Hardcore Elite!

eller denne : OxyElite PRO by USPlabs at Bodybuilding.com - Lowest Prices on OxyElite PRO!

eller denne : Muscle Pharm Shred Matrix at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Shred Matrix

Har noen prøvd noen av disse, og evnt vet om de fungerer? :) Alle info mottas med stor takk :)

Ikke bestill fra USA :)

Får neppe fatburners som virkelig fungerer gjennom tollen, hvertfall ikke fra USA. De fleste som er lovlige i Norge inneholder vel hovedsaklig koffein og grønn-te ekstrakt, noe som er billigere å kjøpe separat. I tillegg kan det kanskje lønne seg å ta rosenrot for energien sin del og det å motvirke kortisol ved langvarig underskudd, men effekten er nok = 0,001% om ikke 0.

I utlandet har de også "fatburners" som fungerer, men disse inneholder stoffer som er ulovlige i Norge så sjekk innholdet før du bestiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker star nutrition sine " ripped " selv. Syns de funker greit som en " koffein pille " jeg. Er da også eneste grunnen til at jeg bruker disse. Drikker ikkje kaffi til daglig, heller ikkje så mykkje te da eg ikkje e so spesiellt glad i varm drikke. Vet ikkje hva som er verst, koffein pille eller noen liter kaffi i magan? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bestill fra USA :)

Får neppe fatburners som virkelig fungerer gjennom tollen, hvertfall ikke fra USA. De fleste som er lovlige i Norge inneholder vel hovedsaklig koffein og grønn-te ekstrakt, noe som er billigere å kjøpe separat. I tillegg kan det kanskje lønne seg å ta rosenrot for energien sin del og det å motvirke kortisol ved langvarig underskudd, men effekten er nok = 0,001% om ikke 0.

I utlandet har de også "fatburners" som fungerer, men disse inneholder stoffer som er ulovlige i Norge så sjekk innholdet før du bestiller

Ahh, men har en kompis som har fått tak i fra usa, og som jeg kan få fra her i Norge.. derfor jeg vurderer.. har ikke helt troen på de "norske" fatburnersene.. føler mange av de "låner" navn fra kjente merker i USA, endrer innholdet til norsk, og så betaler du 5-6 hundre for en måneds forbruk av svake koffeinpiller med litt chilli i :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...