Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med en gang man skjønner at det bare er å reise seg en gang mer enn man faller, så gjør man livet sitt mye enklere for seg selv! Jeg heier på deg!

Takker for det! En stor del av motivasjonen min nå er menneskene i WWE Wrestling. Var på show i London forrige uke to dager på rad og jeg må si at dem inspirerer meg. Så vi fortsetter der jeg slapp!

Den siste tida har det vært litt vanskelig :( Men jeg har heldigvis ikke gått nevneverdig opp i vekt. Starter på treninga igjen og prøver på nytt. Vært mye reise siste tida så har ikke fått trent. Men nå skal det trenes igjen.

Ting skjer, og det er ikke alltid man har mulighet til å trene 3 ganger i uka. Noen ganger får man ikke trent på en stund. Sånn er livet. La treningssenteret være gulrota du gleder deg til, heller enn den dårlige samvittigheten som gnager. Opp på hesten igjen og fortsett som om ingenting har skjedd.

(y)

Da har jeg gjenomført en treningsøkt tidlig på morran. Jeg eier jo ikke døgnrytme så dette blir ettermiddag for meg. Føler jeg har gjort det jeg kan idag iallefall så ser meg fornøyd med det. Jeg er igang igjen iallefall :)

Annonse

Eg er imponert! Utruleg kult at du innså at du var ein stad i livet du ikkje ønska å vere - og gjorde noko med det! Respekt :)

Ikkje fokuser så mykje på vekta, når du går opp i muskelmasse kan vekta øke sjølv om fettprosenten går ned. Ta heller formbilder regelmessig og sjå framgongen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...