Gå til innhold

Populære tråder på forumforsiden, og en påminnelse om å like bra innhold


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Heisann

Da har vi endelig på plass en funksjon jeg har ønsket lenge. Jeg har kodet populære tråder i sidestolpen på forumforsiden, og den velger ferske tråder utifra antall svar pr dag, antall liker på innleggene i den siste 3 dager, antall liker på førsteposten etc. Håper dere syntes den er nyttig, så skal jeg gjøre mitt beste for å justere algoritmen så de virkelig gode trådene kommer frem.

Og siden likes i forumet nå også brukes for å vise frem gode tråder, så føler jeg en påminnelse er på sin plass. Når dere ser en post dere mener inneholder bra informasjon, er hjelpsom, eller det ligger mye arbeid bak.... TRYKK LIKER!

Det er en rask måte å vise man satte pris på en post, og det hjelper andre å se hva som er verdt å lese i forumet.

Ekstra props til de som lager den første gode tråden som kommer inn på lista i dag!

Gå til forumforsiden for å se populære tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...