Felicie Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hei! Lårene mine er mitt største "problem". Mellom hoftene og halveis ned til knærene er lårene store og på innsiden er de ganske slappe. Hoftene er også brede, men det er jo "kvinnelig" og kan ikke gjøres noe med. Hvilke øvelser bør jeg kjøre opp for å stramme opp akkurat dette området for å forme lårene litt finere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxwell Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 bruk primært flerleddsøvelser for underkroppen for å bygge muskelmasse, er musklene som gjør at man ser stram ut. er lov med isolasjon, men ikke bruk dette primært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 bruk flerleddsøvelser for underkroppen for å bygge muskelmasse, er musklene som gjør at man ser stram ut. Eksempel på øvelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxwell Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Rumenske markløft for bakside av lår og rumpe, er også en fin isolasjons øvelse for hamstrings den heter hamstring curl i slynge. kabel pullthroughs, utspark. fremside: knebøy,hacksquat, beinpress, etbein beinpress, bulgarske utfall, vanlig utfall, gående utfall,goblet squat, frontbøy, knebøy til boks, knebøy med stopp. Samuro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxwell Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 knebøy kan gjøres med kroppsvekt,manualer,stenger, kabler, kettlebells =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxwell Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 viktigst av alt , tren mest bakside, siden fremside alltid vil være dominant. dette er skadeforebyggende. pass på å få aktivert rumpen, sånn at bakside av lår ikke får for mye arbeid der rumpen skulle arbeidet. da slipper du skader og tull som holder deg ute av gamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hei! Lårene mine er mitt største "problem". Mellom hoftene og halveis ned til knærene er lårene store og på innsiden er de ganske slappe. Hoftene er også brede, men det er jo "kvinnelig" og kan ikke gjøres noe med. Hvilke øvelser bør jeg kjøre opp for å stramme opp akkurat dette området for å forme lårene litt finere? Brede hofter på kvinner er flott, så det skal du bare være stolt av! For å sitere overskriften din: -"Lår, lår, lår, lår. Hvordan forme mine lår?", Så er svaret -"Knebøy, knebøy, knebøy, knebøy. Det former dine lår!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Skal man trene knebøy barbeint? Jeg har alltid trent i mine Asics-joggesko som er tilpasset beina mine fordi jeg sliter med litt vonde knær. Så de skal være bra støtte når jeg løper. Men ser mange trener knebøy barbeint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joakimz Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Skal man trene knebøy barbeint? Jeg har alltid trent i mine Asics-joggesko som er tilpasset beina mine fordi jeg sliter med litt vonde knær. Så de skal være bra støtte når jeg løper. Men ser mange trener knebøy barbeint? Knebøy/markløft - med dempere = mer fuck'd up knær og teknikk. Det er det flere grunner til, og knebøy og løping er to forskjellige ting. La oss si at du veier 65 kg du løfter 70 kg = 135 kg rett på dempere/ ustødig underlag som igjen vil føre til: 1) Ødelagte sko 2) vekta vil komme mer foran - og ikke bak 3) Ustødig løft 4) feil belastning - som igjen kan føre til skader Så med markløft/knebøy og slike øvelser: Kjør uten sko, eller med vekt-løftersko. PS: Knebøy vil jeg si bare er i en variant og det er med stang og knebøyrack - som tillater skikkelige vekter og teknikk! For og stramme opp = Tung styrke og underskudd av kcal. Eller rett og slett bygge og redusere fett %. okveine og rasteplass 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.