Gå til innhold

Hvilket proteinpulver?


Ephexita

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig det beste?Jeg bygger muskler og går ned i vekt på samme tiden.

De fungerer veldig bra, men innbiller meg at proteinpulveret jeg har brukt til nå

burde byttes ut i annet (whey tec, proteinfabikken)

Hvilket merke og gjerne link til side? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det reneste proteinpulveret er jo isolat, uten tvil. Men det er dritdyrt, og å betale så mye i mellomlegg i forhold til et vanlig pulver ville jeg ikke gjort. Tilsetninger.. det er en kamel jeg velger å svelge, fordi nøytralt pulver smaker DR***. Men man kan jo mikse frukt og mye stæsj for smakens skyld for den som måtte ønske det :) Det jeg kan anbefale deg er det jeg selv bruker;)

Whey-80 fra star nutrition, smaker kjempegodt, bra pulver er det og!

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen særdeles få forskjellige sjæl, men i motsetning til deg så er min søken i all hovedsak å finne et proteinpulver som er, som Top Gear sier det, "Reasonably priced" samtidig som det faktisk er relativt velsmakende. Begynner jo å tro at jeg må være tidenes mest kresne person, men har hatt den helt horrible melkesjokoladen til Ironcore nutrition... Og jeg har sitti og spist larver på overlevelsesøvelser... Og også den forsåvidt drikkbare Cookies & Cream fra ON.

Men ser jo at mange her velger proteinpulver fordi det er en god proteinkilde som de faktisk også synes smaker godt. Må jo totalt ha missa poenget når jeg omtrent må holde meg for nesa og shotte shaiten for å ikke bli stående og brekke meg etterpå.

Trodde jeg var en som tålte mange forskjellige smaker, men de to typene proteinpulver og tran er altså mine nemesiser.

(har smakt to typer jordbærprotein som smakte ok, så jeg går tydeligvis mot strømmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...