Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen andre som har reagert på at man nå må ha publisert minst fem innlegg for å ha tilgang til

bildene her på forumet? Er ikke dette en latterlig regel? Hvorfor skal du plutselig ha gjort deg fortjent til å

se bildene idet du har publisert fem innelegg? Fører ikke dette til masse-spam bare for å få tilgang?

Pleier å surfe innom her i ny og ne for påfyll av motivasjon, og da fungerer bildene her utmerket, fordi

mange er utrolig flinke og har helt sinnsykt fremgang.

Ønsker en saklig diskusjon rundt temaet. Dont kill the messenger :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17860-m%C3%A5-publisere-minst-fem-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er jeg som har innført det igjen ja. Vi hadde det også før. Jeg tenkte en del medlemmer syntes det er greit at de som blar fritt rundt i bilder ihverfall har lagt igjen et lite spor om hvem de er i forumet, samt at vi alltid ønsker å gi folk et lite dytt til å bli aktive. Spam som følge av dette har vi ikke opplevd.

Har aldri merket noe åpenbar spam på siden som kun er for å få tilgang på bildene. Synes egentlig det er greit, slik at folk ikke Kun er er for bildene, men faktisk også for å lese, publisere, spørre osv. Med denne regelen tror jeg man luker ut en del folk som er ute etter runkemateriale rett og slett.

Nei ok, skjønner klart hensynene bak regelen. Er bare det at jeg har liksom ikke noe å poste ut her, (har ikke tid til å blogge), og tenker som så at om noen har et spørsmål om hva det måtte være, så er det garantert noen her som er aktive og har bedre forutsetninger for å svare enn hva jeg har. Kjipt at jeg ikke får motivasjonsboosten det gir å se andres fremgang men jaja.

Nei ok, skjønner klart hensynene bak regelen. Er bare det at jeg har liksom ikke noe å poste ut her, (har ikke tid til å blogge), og tenker som så at om noen har et spørsmål om hva det måtte være, så er det garantert noen her som er aktive og har bedre forutsetninger for å svare enn hva jeg har. Kjipt at jeg ikke får motivasjonsboosten det gir å se andres fremgang men jaja.

Du kan jo bidra i tråder som "dagens positive", presenter deg selv, hva spiste du til frokost-tråden, ooosv. masse tråder du kan skrive litt i om du ønsker å få tilgang på bildene, uten å ha noen spørsmål enda :)

OhMickey, skal man runke går man vell andre steder enn fitnessbloggen ;)

Åneida du... Er noen slike her også. Prøv bare å legg brukernavnet ditt på snapchat i snapchat-tråden du så skal du se ;)

Annonse

jaja, jeg har jo ihvertfall fem innlegg å rutte med fra før jeg startet den tråden her, (men har likevel ikke tilgang?), tanken slo meg bare at det potensielt kunne lede til spam, som er pokker så irriterende, så jeg tok det opp :)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...