Gå til innhold

Tilbakemelding/observasjon


isadres

Anbefalte innlegg

Savner at loggbøker er loggbøker. Havner ofte innpå loggbøker med "catchy navn" (særlig fra forsiden), men som likegjerne kunne vært en diskusjon/debatt. Hadde vært fint om det var et eller annet tegn eller noe som viste at det var en loggbok før man trykker seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, når man går inn på selve LOGGBOKforumet. Men ellers er det tittelen forfatteren selv skrev.

Mange skriver heldigvis "blablas logg" eller noe som hinter om logg først, mens mange har "åh, for et liv" (eksempel). umulig å se at det er en loggbok FØR man trykker seg inn eller er på forum/loggbokforumet. Når man trykker seg inn på fitnessbloggen.no så er det ingenting som sier noe som helst om hva man går inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når man går inn på selve LOGGBOKforumet. Men ellers er det tittelen forfatteren selv skrev.

Mange skriver heldigvis "blablas logg" eller noe som hinter om logg først, mens mange har "åh, for et liv" (eksempel). umulig å se at det er en loggbok FØR man trykker seg inn eller er på forum/loggbokforumet. Når man trykker seg inn på fitnessbloggen.no så er det ingenting som sier noe som helst om hva man går inn på.

Hvis trådene ligger under loggbokforumet skal de være logger med trening og/eller mat. Om du finner noen som ikke er logger får du raportere det. Men hvis trådene ikke er i loggbokforumet er de heller ikke ment som logger, og jeg forstår ikke hvor du mener du ser tråder der du er usikker på om det er en logg eller ikke. Send gjerne et eksempel på PM for å forklare hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er logget der.

MEN man skriver kun inn Fitnessbloggen.no. Emnene som er til høyre på siden da.Det er "siste innlegg" fra hele forumet.

Det sier ingenting om HVILKET forum og da havner man ofte innom loggbøker med navn "åh, for et liv", "Nå er det nok", "Strong is the new skinny" (jeg logger som "idamtos logg:" først, men mange har andre navn/ting som kan minne om debattemner.) Poenget er at det er ingenting som tilsier at dette er loggbøker før man trykker innom dem. Uansett hva jeg pm-er så kan jeg ikke forklar det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har satt Espen på saken ;) Han kan i alle fall fjerne loggbøker fra feeden slik at man kun kommer inn på tråder fra de andre underkategoriene.

Hva med å sette ettellerannet foran innleggene i loggbok-fourmet, slik at man skjnner at det er en logg uansett hva forfatteren vil at det skal hete? Et enkelt "LB" eller "logg" kan forenkle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle elsker vel å få feedback i loggen sin, så vet egentlig ikke om det er så luddig å fjerne dem fra feeden?

:)

Det er ikke det jeg kritiserer, så beklager til alle som tolket det dit. Jeg ville bare at alle loggbøker i loggbokfoumet blir merket slik at man ikke forveksler dem som diskusjoner/debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...