Gå til innhold

Kalkun-bacon?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ut fra denne bloggen ser det ut som man får det på Eurocash i Sverige. Så litt trist og tørt ut på deres bilde (likte Andrew sitt bedre), men håper noen her inne har smakt det selv :) Mener bestemt at vi kunne kjøpe det i Norge for x-antall år siden, men det var nok for tidlig til å bli en suksess.

Nooooo, helt til Sverige :cry: Jaja, får kjøpe 10 kg av gangen og fryse ned da :p Setter pris på om noen vet om en eller annen liten sjappe i Oslo hvor man kan få kjøpt det.

Bilde på den bloggen var nok ikke så fresh nei, Deportista, regner med det er fordi fett inneholde er mye høyere i vanlig bacon, også har de stekt kalkun bacon uten noe fett, not the same!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på filetbaacon nå, interessant! Takk for tipset! :) Ser forresten en post fra 2004 på treningsforumet hvor noen skriver at det var mulig å få tak i kalkun bacon på rimi og kiwi butikker på den tiden... SAvn.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicolai Roness

“I hate turkeys. If you stand in the meat section at the grocery store long enough, you start to get mad a turkeys. There's turkey ham, turkey bologna, turkey pastromi,.Some one needs to tell the turkey, man, just be yourself.”

-Mitch Hedberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Denne er vel kommet på Rema 1000 nå:)

Vær på to Rema 1000 og fant det ikke, ene var den store på Majorstua, vet du hvilke Rema 1000 som har dette i Oslo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær på to Rema 1000 og fant det ikke, ene var den store på Majorstua, vet du hvilke Rema 1000 som har dette i Oslo? :)

Dessverre. Jeg bor i Tromsø og de har det på K1-senteret sin Rema 1000. Hvis jeg ikke husker feil så var det Prior som har den. Du kan jo kanskje høre om de kan bestille den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært fantastisk! :D Fant ikke noe på Google... :(

Nei, ikke jeg heller, merkelig nok. Jeg gir beskjed når jeg har fått sjekket det, men jeg er nesten sikker på at det er Prior sitt produkt. Den Stolte Hane-produkter tror jeg ikke selges på Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...