Gå til innhold

Kalkun-bacon?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var endel fett i den versjonen der då. Gilde har en mager bacon med bare 6% fett, jeg synes hvertfall den er veldig god.

Jeg fant det ut: Energi 527 kJ/527/126 kcal, protein 17 g, karbohydrat 1 g, fett 6 g i Gilde sin mager bacon. Betydelig lavere kalorier i den. Jeg har aldri sett den i butikken. Hvor kjøper du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det ut: Energi 527 kJ/527/126 kcal, protein 17 g, karbohydrat 1 g, fett 6 g i Gilde sin mager bacon. Betydelig lavere kalorier i den. Jeg har aldri sett den i butikken. Hvor kjøper du den?

Den kjøpes i de fleste daglivare butikker, vet hvertfall de har den på ica, rimi, meny og kiwi. Noe usikker på rema 1000. Den henger hvertfall sammen med annen bacon og lyser fram med sin gule pakke.. Anbefaler den i kombinasjon med proteinpannekaker. Det er skikkelig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjøpes i de fleste daglivare butikker, vet hvertfall de har den på ica, rimi, meny og kiwi. Noe usikker på rema 1000. Den henger hvertfall sammen med annen bacon og lyser fram med sin gule pakke.. Anbefaler den i kombinasjon med proteinpannekaker. Det er skikkelig godt:)

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Ut fra denne bloggen ser det ut som man får det på Eurocash i Sverige. Så litt trist og tørt ut på deres bilde (likte Andrew sitt bedre), men håper noen her inne har smakt det selv :) Mener bestemt at vi kunne kjøpe det i Norge for x-antall år siden, men det var nok for tidlig til å bli en suksess.

Halal, wohoo!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg kjøpte på Norby for noen uker siden, mener innholdet var følgende pr 100g: Kcal:130, prot:18g, karbs 1g, fett: 6g

Og ikke nok med det, jeg syntes det smakte godt i tillegg :D

Sweetness, jeg fant det ikke når vi var på åre (i åre?) :/ men må nesten prøve det en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...