Mads Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Holder på med et markedsføringsprosjekt, og lurer på om dere hadde giddet å bruke 1 min av tida deres på en undersøkelse ang Trimtex http://www.surveymonkey.com/s/JT5GKXB Siter
Deportista Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Forsøkte, men ble stående fast på spm 8 " Har du prøvd noen produkter fra Trimtex" Svaret skal være "Bra produkter" eller "Dårlige produkter" men når jeg ikke har prøvd de hva skal jeg da svare? Undersøkelsen godtar ikke at jeg ikke svarer skjønner Siter
Mads Skrevet 24. november 2011 Forfatter Skrevet 24. november 2011 Takk for at du sier ifra Tror det er fikset nå, slik at du slipper å måtte svare på det spørsmålet Siter
Opheliia Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Forsøkte, men ble stående fast på spm 8 " Har du prøvd noen produkter fra Trimtex" Svaret skal være "Bra produkter" eller "Dårlige produkter" men når jeg ikke har prøvd de hva skal jeg da svare? Undersøkelsen godtar ikke at jeg ikke svarer skjønner Kunne du ikke skrive i "annet"? Siter
Lily Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Forsøkte, men ble stående fast på spm 8 " Har du prøvd noen produkter fra Trimtex" Svaret skal være "Bra produkter" eller "Dårlige produkter" men når jeg ikke har prøvd de hva skal jeg da svare? Undersøkelsen godtar ikke at jeg ikke svarer skjønner Jeg svarte begge deler jeg, så ble det utjevnet! Kunne du ikke skrive i "annet"? Nope... Deportista 1 Siter
Lily Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Åå, det gikk på meg . Sikkert fiksa i mellomtiden Jeg prøvd, men fikk det ikke til... Siter
Deportista Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Jeg svarte begge deler jeg, så ble det utjevnet! haha tenkte ikke så langt jeg....matte å greier Har svart nå, så det var fikset på spm 8 Siter
Kristian Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Done! -For min del er jeg ikke så glad i slike sider uten at det står noe pris på varene. Ninian og Lily 2 Siter
Mads Skrevet 25. november 2011 Forfatter Skrevet 25. november 2011 Dere er noen knupper! For dere som ikke har svart, blir jeg sjeleglad om dere gidder å ta dere tida! :thumbsup: Smoit 1 Siter
Mads Skrevet 27. november 2011 Forfatter Skrevet 27. november 2011 Takker, alle sammen! Fikk masse nyttig informasjon av dere Siter
Roensberg Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Holder på med et markedsføringsprosjekt, og lurer på om dere hadde giddet å bruke 1 min av tida deres på en undersøkelse ang Trimtex http://www.surveymonkey.com/s/JT5GKXB Snakker vi BI? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.