Gå til innhold

2XU -størrelser?


Mette M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tabellene stemmer bra. Har du lange bein har de ekstra lange str - med en T. Kanskje hvis du ikke har korte bein ville jeg valgt de med T. Jeg har uten - nokså normalt lange bein og synes de er litt i korteste laget.

De skal jo sitte ganske stramt og det er også en del stretch i de. Er du da veldig slank ville jeg holdt meg i nedre del av skalaen på tabellen og motsatt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne du jo velge en str ned med ekstra lange bein.

X-life sin facebokk-side har mange tråder om str på disse buksene så du kan jo ta en kikke der om det er litt flere erfaringer der.

Tror det skal litt til for at disse slenger - men poenget med de er jo at de skal sitte godt hvertfall , så kjedelig om den blir litt stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 9 måneder senere...

Kjøpte meg en slik tights i forrige uke, men syns den ble så kort i beina når jeg prøvde den på hjemme. Er 165cm og kjøpte s, fikk byttet den inn igjen. Vurderte å kjøpe den lange varianten, men kan det kanskje bli litt overkill på mine 165cm? :) Har ikke fått prøvd en slik på dessverre, men sånn er det å bo på bondelandet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en slik tights i forrige uke, men syns den ble så kort i beina når jeg prøvde den på hjemme. Er 165cm og kjøpte s, fikk byttet den inn igjen. Vurderte å kjøpe den lange varianten, men kan det kanskje bli litt overkill på mine 165cm? :) Har ikke fått prøvd en slik på dessverre, men sånn er det å bo på bondelandet :p

Gjør det noe at den er litt for kort da, så lenge den sitter greit ellers? Jeg er 173 cm og kjøpte nettopp en i XS. Den er ca 10 cm for kort, men jeg synes det er finere enn helt lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her erfaring med tights og shorts fra 2XU, og hvordan størrelsene oppleves i forhold andre merker? Synes tabellen deres som kun gikk på høyde og vekt, og ikke faktiske mål/omkretser, ble litt over middels uoversiktlig :p

Nja, njø

Når jeg kjøpte mitt siste 2xu kompressjonstøy, fant jeg ut at det finnes tre forskjellige modeller.

Alle passer ca. likt, untatt den tight hold, eller hvaf#%n den heter, den virker som om den er ca. en størrelse større i passform, og selv om den skal være tight, er denne ukonfortabel tight i forhold til de andre i samme størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...