Gå til innhold

Hvor fort legger dere på dere?


Evjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går utrolig fort opp i vekt, en slapp uke merkes fort..! Hadde nettopp halvannen uke uten trening (gikk turer, thats it), og gikk opp halvannet kg.

Halvannet kilo tilsvarer 10000 kcal i overskudd noe som vil si at du i såfall skal ha spist sykt mye denne perioden. Det som da er mer sannsynlig er at du har fyllt opp glykogenlagrene i kroppen samt bundet litt væske.

Blir helt feil når (gjerne jenter) sier at de har "lagt på seg" etter to dager uten trening og dobesøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har lagt på meg kan ikke jeg svare på (men at jeg har mye i væske i kroppen er det ikke tvil om), men perioden der var jeg ikke streng med kostholdet i det hele tatt og spise vel nesten mer sjokolade og andre søtsaker enn mat.

Hehe, da kan du jo kanskje klare det, men du skal likevel klemme i deg 2 kg sjokolade i TILLEGG til det du har som vedlikeholdsnivå for å legge på deg 1,5 kg fett :D

(Det er unnskyldninge min i jula)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...