Gå til innhold

LOLz på treningssenteret!


Mads

Anbefalte innlegg

Haha, ja. Han klarer ikke å legge igjen egoet hjemme. Har ikke klart å unngå og legge merke til han et par ganger før. Går rundt og tøffer seg, blåser seg opp, går litt gangster-walk og luft-bokser mot seg selv i speilet.

Som regel legger jeg ikke så mye merke til hva andre gjør eller irriterer meg over andre, men han der.. Sorry as, men klarer ikke la det gå usett forbi :p

Luftbokse mot speilet gjør jeg hele tiden, er helt vanlig det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er dumme ting jeg gjør på treninga:

- sprer alt stashet mitt ut over hele gymmet

- blander jack3d med redbull

- går og poser og kjekker meg i speilet

- slår pavelz hardt på ryggen, ronnie coleman style, før knebøyserien

- brøler høyt når jeg spotter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sprer alt stashet mitt utover gymmet.. Nøklene og genseren en plass, shakeren en annen. Leker at det er som hjemmet mitt, og blir oppgitt når folk begynner å rydde etter meg.. "Unnskyld, du glemte denne.." Nei jeg bare la den der tenk!!:rolleyes: (neida..)

Ellers har jeg en "supermann" på gymmet; treningsøkten tar ti minutter og det går fortere enn du noen gang kan tenke deg! Han flyr bokstavelig talt rundt. Han tar 6 kilo i bicepscurl i en syk fart, 30 reps kanskje.... Men det som skjærer i hjertet mitt er når han tar rygghev... Jeg har aldri sett noe lignende... Slenger hele kroppen nesten rundt i en sirkel og ned (again; superspeed). Jeg tror han skal duppe over hver gang.. Blir svimmel av å se på gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...