Gå til innhold

En svært lite interessant diskusjon om beinbygning og bevisbyrde


Gamla

Anbefalte innlegg

Det heter ikke feit, men formfull og vakker.

dove-campaign-for-real-beauty-1614.jpg

De fleste av oss vet nå sannsynligvis ikke hvor sunn hun er heller..

En annen ting folk ofte ikke tenker på, er at en kraftig kvinne kan ha kraftig beinbyggning, muskler og ja, fett på kroppen, men ikke nødevndigvis være sykelig overvektig. Mange "store" modeller har heller ikke noe særlig av det farlige magefettet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste av oss vet nå sannsynligvis ikke hvor sunn hun er heller..

En annen ting folk ofte ikke tenker på, er at en kraftig kvinne kan ha kraftig beinbyggning, muskler og ja, fett på kroppen, men ikke nødevndigvis være sykelig overvektig. Mange "store" modeller har heller ikke noe særlig av det farlige magefettet heller..

myth-i-am-just-big-boned.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftig beinbygging? Muskler? Er du seriøs nå?

Plus size-modeller er ofte høye kvinner med kraftig beinbyggning og litt kurver, ganske så gjennomsnittlige former. De har heller ikke mye visecralt fett. (..og jeg forvennter at du vet hva visecralt fett dreier seg om)

Er de egentlig bare automastisk feite og kan umulig være kraftig bygga eller sunne?

myth-i-am-just-big-boned.jpg

Syns du de ligner veldig?

324210501-fd5b6682-9125-4b2e-87a9-75ec7bc4f426.jpg

ells_1383725_M.jpg

ells_0019412_M.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men beinbygningen deres er nok rimelig lik. Big boned is lulz

Mener du seriøst at det ikke eksisterer kraftige beinbyggninger?

Dere trenger heller ikke innbille dere at jeg ser på kraftig beinbyggning som noen unnskyldning. Jeg har litt kraftig beinbyggning selv, men jeg veit jeg er feit. Men, unsett hvor mye jeg slanker meg, vil jeg aldri bli "lita og vever". Beinrangel derimot, det kan jeg sikkert bli, men intet stankelbein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du seriøst at det ikke eksisterer kraftige beinbyggninger?

Dere trenger heller ikke innbille dere at jeg ser på kraftig beinbyggning som noen unnskyldning. Jeg har litt kraftig beinbyggning selv, men jeg veit jeg er feit. Men, unsett hvor mye jeg slanker meg, vil jeg aldri bli "lita og vever". Beinrangel derimot, det kan jeg sikkert bli, men intet stankelbein..

Nei, kraftig beinbygning har jeg tilgode å se (litt differanse er det selvsagt i beinstrukturen og ytterpunkter finnes). Men siden du har sett det kan du jo finne noen eksempler på noen som faktisk har kraftig beinbygning og har lav fett% slik at man faktisk får sett det. Eventuelt røntgenbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kraftig beinbygning har jeg tilgode å se (litt differanse er det selvsagt i beinstrukturen og ytterpunkter finnes). Men siden du har sett det kan du jo finne noen eksempler på noen som faktisk har kraftig beinbygning og har lav fett% slik at man faktisk får sett det. Eventuelt røntgenbilder.

Du kan jo google det selv for å få tilfredsstillende svar. Spørs jo hvilken "sannhet" du velger da, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kraftig beinbygning har jeg tilgode å se (litt differanse er det selvsagt i beinstrukturen og ytterpunkter finnes). Men siden du har sett det kan du jo finne noen eksempler på noen som faktisk har kraftig beinbygning og har lav fett% slik at man faktisk får sett det. Eventuelt røntgenbilder.

Nei du, jeg har ikke røntgensyn, har jeg sagt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis gjerne til kilder for dine påstander. Ikke be oss google oss frem til svaret på egenhånd.

Andre kan vel også google for å få de svarene de vil ha, for å motbevise meg? Akkurat nå sliter jeg med nettleseren min som automatisk sender meg til en ny søkeside(noe reklamegreier) så jeg får ikke opp det jeg leiter etter, men jeg kan sikkert finne noe senere. I mellomtiden har sikkert andre enn meg tilgang på google o.l.

Så myten om at folk har kraftig beinbygging går i arv i familien din?

Er nok flere som ikke har/har hatt det, men som jeg sa, det er ikke noe jeg bruker som unnskyldning, for jeg vet jeg er feit, men ingen av de før meg med stor beinbyggning har vært overvektige. Beinbyggningen min er kraftig om du liker det eller ei, og det inkluderer skallen min, selvsagt. Jeg er tjukk i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre kan vel også google for å få de svarene de vil ha, for å motbevise meg? Akkurat nå sliter jeg med nettleseren min som automatisk sender meg til en ny søkeside(noe reklamegreier) så jeg får ikke opp det jeg leiter etter, men jeg kan sikkert finne noe senere. I mellomtiden har sikkert andre enn meg tilgang på google o.l.

Er nok flere som ikke har/har hatt det, men som jeg sa, det er ikke noe jeg bruker som unnskyldning, for jeg vet jeg er feit, men ingen av de før meg med stor beinbyggning har vært overvektige. Beinbyggningen min er kraftig om du liker det eller ei, og det inkluderer skallen min, selvsagt. Jeg er tjukk i huet.

Ok. Et bilde sier jo mer enn tusen ord, og jeg syns det røntgenbildet sier mye. Men jeg er ingen "ekspert" på området, så jeg venter i spenning på dine kilder. Alle må få lov til å argumentere (med kilder) for sitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Et bilde sier jo mer enn tusen ord, og jeg syns det røntgenbildet sier mye. Men jeg er ingen "ekspert" på området, så jeg venter i spenning på dine kilder. Alle må få lov til å argumentere (med kilder) for sitt synspunkt.

Ja det bildet der er et godt eksempel for bruk om noen er overvektige og bruker det som unnskyldning, for unnskyldning for overvekt blir det aldri, men det betyr ikke at det ikke finnes kraftigere beinbygning, på slanke eller overvektige.

Jeg kommer med kildene(fra nett, litt verre å fremskaffe egne) når jeg finner dem.

Alle får argumentere, og de som argumenterer mot meg, kan jo komme med sine bevis/kilder:) De kan jo komme meg i forkjøpet, hvis de har lyst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...