Gå til innhold

En svært lite interessant diskusjon om beinbygning og bevisbyrde


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du viser til disse bildene, men du viser ikke til kilder som sier noe om krafitig beinbygning... merkelig det der.

Leste du innlegget mitt til myrheim? Jeg skrev at det var sikkert broscience og jeg ikke hadde kilder.

Jeg postet de bildene fordi du sammenlignet en kvinne med en mann, som ikke går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble kraftig beinbygning en lidelse? Kreft i beinbygningen du mener, eller...?

Nå kverulerer du bare.... jeg venter i spenning på kilder til dine påstander tidligere i denne posten... Har du allerede glemt det?

Mener du seriøst at det ikke eksisterer kraftige beinbyggninger?

Dere trenger heller ikke innbille dere at jeg ser på kraftig beinbyggning som noen unnskyldning. Jeg har litt kraftig beinbyggning selv, men jeg veit jeg er feit. Men, unsett hvor mye jeg slanker meg, vil jeg aldri bli "lita og vever". Beinrangel derimot, det kan jeg sikkert bli, men intet stankelbein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør noe med det selv?

Dette begynner å bli waaaay off-topic føler jeg. Og forresten, så har ikke jeg påstått verken det ene eller det andre. Jeg har til og med sagt at jeg ikke er noen ekspert på området, og at jeg venter å høre fra de som kommer med påstander. Du skylder på nettleseren din og den andre personen har vel bare gitt opp hele diskusjonen. Skjønner han godt, når det blir så usaklig som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli waaaay off-topic føler jeg. Og forresten, så har ikke jeg påstått verken det ene eller det andre. Jeg har til og med sagt at jeg ikke er noen ekspert på området, og at jeg venter å høre fra de som kommer med påstander. Du skylder på nettleseren din og den andre personen har vel bare gitt opp hele diskusjonen. Skjønner han godt, når det blir så usaklig som nå.

Ja, jeg skylder på nettleseren min.

Han kan ha gitt opp fordi han ikke finner noe, eller ikke funnet noe så langt, og fortsatt leter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke finne et svar på nettet selv, bruke en søkemotor i nettleseren din, som sikkert fungerer bedre enn min, og vær bedre enn meg da?

Og vær bedre enn deg? Herregud, nå får du gi deg.

Og det å bare søke rundt på nettet for å finne svaret er bare tull. Hvordan skal jeg vite hva som er godt vitenskapelig dokumentert eller ikke? Er for pokker ikke jeg som påstår ting her. Det er du. Nettleseren din funker for fitnessbloggen, så skjønner ikke problemet. Nå gidder jeg ikke svare mer her, for det er på grensa til idioti dette opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli waaaay off-topic føler jeg. Og forresten, så har ikke jeg påstått verken det ene eller det andre. Jeg har til og med sagt at jeg ikke er noen ekspert på området, og at jeg venter å høre fra de som kommer med påstander. Du skylder på nettleseren din og den andre personen har vel bare gitt opp hele diskusjonen. Skjønner han godt, når det blir så usaklig som nå.

Hvorfor argumentere når man ikke har noe å argumentere med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...