Gå til innhold

Matblogg


Carl-Erik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Biffburgere!

Pepperbiff (go helg tilbud på kiwi)

Løk

Salat

Frøstykker

Sukkerfri ketchup..

Enklere og bedre blir det ikke :)

[ATTACH=full]3443[/ATTACH]

Disse her blir middag i morgen! LETT. Eller noe av de andre fristende rettene du har lagt ut på siden din! :D Ble kjempe sulten jeg nå! Gleder meg allerede til middag i morgen kveld etter jobb! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så mye styr da jeg la ut dette på facebook så må nesten skrive om det her og.

Blod er egentlig veldig bra mat.Høyt protein innhold og rikt på mineraler. Litt grisete bare.

Blod-pannekaker er klart best, men også godt med blodvafler eller blodmuffins :)

post-1628-14440825718174_thumb.jpg

post-1628-1444082571885_thumb.jpg

post-1628-1444082571938_thumb.jpg

Oppskriften er veldig enkel. Blod, melk, smør (kan byttes med olivenolje eller droppes), rugmel, ingefær, nellik, pepper, salt og allehånde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så mye styr da jeg la ut dette på facebook så må nesten skrive om det her og.

Blod er egentlig veldig bra mat.Høyt protein innhold og rikt på mineraler. Litt grisete bare.

Blod-pannekaker er klart best, men også godt med blodvafler eller blodmuffins :)

[ATTACH=full]3546[/ATTACH]

[ATTACH=full]3547[/ATTACH]

[ATTACH=full]3548[/ATTACH]

Oppskriften er veldig enkel. Blod, melk, smør (kan byttes med olivenolje eller droppes), rugmel, ingefær, nellik, pepper, salt og allehånde.

Sålenge du ikke får blodforgifting, ehee :p Hørtes lite fristende ut! :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gurimalla, det der hadde jeg nesten glemt!

Ærlig talt høres det helt groteskt ut, men ser ikke så aller værst ut - tør jeg prøve? njaaah... kanskje om jeg får det servert (er ikke så glad i blod vettu :p )

Resultatet blir veldig godt. Smaker og lukter veldig "jul".

Jeg får ta å servere deg det en dag ;)

post-1628-14440825719872_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...