Gå til innhold

Den store biltråden!


FatUnicorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bytta nettop M5en min

I en 09 325da

Du har blitt så fornuftig espen, liker det ikke :cautious::D

[ATTACH=full]75158[/ATTACH][ATTACH=full]75159[/ATTACH][ATTACH=full]75160[/ATTACH]

Solgte min kjære Stacy for ca en månede siden. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg min kjære <3 We had a good roll you and I

20 år og ferrari, imponerende :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fucked up at det er så mange unge folk som har så vanvittige dyre/fete biler! Forever Mirin!

Tja, er lån oppetter øra i en alder der man er uteablert/hjemmeboende så mye å trakte etter?

Å ha råd til en fet bil i dag er egentlig bare snakk om prioriteringer, dessverre. I gamledager var det et privilegium forbeholdt bortskjemte rikmannsunger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er lån oppetter øra i en alder der man er uteablert/hjemmeboende så mye å trakte etter?

Å ha råd til en fet bil i dag er egentlig bare snakk om prioriteringer, dessverre. I gamledager var det et privilegium forbeholdt bortskjemte rikmannsunger;)

Nja udigg med lån ja. Å ha råd til bil som student er heller vanskelig. Litt annerledes når man er i full jobb og tjener 400 000 i året, da er det mer snakk om prioriteringer mener nå jeg! Men all ære til de som lever og ånder for biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja udigg med lån ja. Å ha råd til bil som student er heller vanskelig. Litt annerledes når man er i full jobb og tjener 400 000 i året, da er det mer snakk om prioriteringer mener nå jeg! Men all ære til de som lever og ånder for biler!

Helt enig :) Synes det er helt konge at folk tar seg råd til å kjøre rå biler mens de har muligheten..

Hamris har sannsynligvis allerede eid flere og råere biler i en alder av 22 (?) enn de fleste kommer til å gjøre hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg så på det: Når man er ung, før man stifter familie man må forholde seg til, mens man er nyskjerrig og leken er kanskje det å prioritere drømmebilen ikke så dumt så man får tilfredstilt de behovene og de ikke kommer i form av en goofy midtlivskrise.

Lån, riksmannsfamilie? Kom igjen da. Er du typa som roper bol hver gang noen har god kropp og? Om du ser en bil du syns er kul og det første du tenker på er lån og bortskjemthet tror jeg ikke nødvendigvis det er bileierne som sitter inne med det største problemet mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg så på det: Når man er ung, før man stifter familie man må forholde seg til, mens man er nyskjerrig og leken er kanskje det å prioritere drømmebilen ikke så dumt så man får tilfredstilt de behovene og de ikke kommer i form av en goofy midtlivskrise.

Lån, riksmannsfamilie? Kom igjen da. Er du typa som roper bol hver gang noen har god kropp og? Om du ser en bil du syns er kul og det første du tenker på er lån og bortskjemthet tror jeg ikke nødvendigvis det er bileierne som sitter inne med det største problemet mister.

Du tok jo lån... Eller tar jeg helt feil nå?

Jeg i en alder av 21år, har ihvertfall ikke råd til bil på 100 000kr+++ uten å ta lån. Med tanke på studier osv, en ting er hvis man er "yrkesfaglig utdannet" og har tjent cash fra du er 16-17år...

Så jeg personlig tror de fleste normale ungdommer fra 18-23 må ta lån for å få bil i 200-300 000kr klassen og opp. Spesielt hvis du er "normal" og studerer/har førstegangstjeneste osv...

Men sier ikke det er noe problem! Hehe, er jo prioriteringer. Jeg kunne jo droppet å studere og heller jobbet og hatt bil...Men ja, det hadde ikke ført meg så mye bra i fremtiden sånn sett! Men som jeg sa: Synes det er flott folk som "driver" med bil osv, har også kompiser som har lån/spart hele livet for bil! Ha kjøpte bil når han var 17-18år, nissan 200sx eller no. Med turbo osv, GROMT! Helt rått synes nå jeg !:D Så gleder meg til studietiden er over og man ihvertfall kan kjøpe seg en skikkelig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok jo lån... Eller tar jeg helt feil nå?

Jeg i en alder av 21år, har ihvertfall ikke råd til bil på 100 000kr+++ uten å ta lån. Med tanke på studier osv, en ting er hvis man er "yrkesfaglig utdannet" og har tjent cash fra du er 16-17år...

Så jeg personlig tror de fleste normale ungdommer fra 18-23 må ta lån for å få bil i 200-300 000kr klassen og opp. Spesielt hvis du er "normal" og studerer/har førstegangstjeneste osv...

Men sier ikke det er noe problem! Hehe, er jo prioriteringer. Jeg kunne jo droppet å studere og heller jobbet og hatt bil...Men ja, det hadde ikke ført meg så mye bra i fremtiden sånn sett! Men som jeg sa: Synes det er flott folk som "driver" med bil osv, har også kompiser som har lån/spart hele livet for bil! Ha kjøpte bil når han var 17-18år, nissan 200sx eller no. Med turbo osv, GROMT! Helt rått synes nå jeg !:D Så gleder meg til studietiden er over og man ihvertfall kan kjøpe seg en skikkelig bil!

Joda, jeg tok opp et lån for å kjøpe den da jeg var 18. Om jeg hadde klart å være tålmodig hadde jeg ikke trengt det låne året etter. Det jeg mente å si var at hvordan bilen er finansiert og hvem som kjører den ikke har noe å si på hvor fet bilen faktisk er. Og at det er kjipt at folk heller velger å fokusere på alle baksider ved medaljen enn å mire.

Dette gjeler ikke bare bil, men alt annet som er fint og flott: Om vi for eksempel ser på kommenterane til bilder lagt ut av iform, trenignsforum og fitnessbloggen på facebook er det ca. 50/50 med drittkommentarer som bol, at det er stygt, upraktisk... og beundring. Når jeg ser noe jeg syns er fint og flott pleier jeg og gi creds selvom jeg skulle ønske det var meg og selvom det anntaglig krevde hardt arbeid og ofring for å få det til.

Thanks! Haha, Mustangen står sterkt i USA :)

Visste eg hadde sett den 348-en før, Ulrik! Rå førstebil, var den dyr i drift? (Ekstra fett at den var finansiert av Kiwi, haha)

Ja den var veldig dyr i drift, indeed. Tapte en del penger på den. Men jeg hadde gjort det igjen any day! (hehe...ja det var det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...