Gå til innhold

Den store biltråden!


FatUnicorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vel egentlig oppdatert litt i en annen "hva kjører du"-tråd her, men er ikke redd for å komme med noen fler.

Kjøpte meg en F21 i Tsjekkia i Mai..IMAG0786.jpg

Kjørte den hjem selv.

IMAG0789.jpg

Kjekt med krok..

m-sportb%C3%A5t.jpg

Måtte ha noen skikkelige hjul, så kjøpte GS-kopier av BBS LM 19x8,5 ET40 og 9,5 ET45 (E46-innpress), og ja, den trenger senking.

DSC_0280.JPG

DSC_0296.JPG

DSC_0304.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg måtte slenge ut bilder av mine kjøretøy også, iom at det var såppas mange fine biler her;)

Nå er flere av bildene her hentet fra nett som "illustrasjonsfoto" (samme modell og farge) da jeg ikke fant bilder av de tidligere bilene mine i farten...

Siden min far er amcarfrelst ble jeg lovt en 1979 Firebird Transam Silver edition i 18 årsgave om jeg ikke begynte å røyke...post-31893-14440966557959_thumb.jpg

(illustrasjonsfoto)

vel... gjett hva jeg gjorde.... joda, jeg begynte å røyke...:banghead:

Men fikk meg bil likevell.... ble dog en litt annen type....post-31893-14440966558243_thumb.jpg

(illustrasjonsbilde)

etter et par år med ymse problemer, blant annet å prøve å kjøre hjem fra slektsmiddag med knekt bakaksling, fikk jeg oppgradert fra 2000 kroners bil, til en i prisklasse 4000 kroner:p

post-31893-14440966558598_thumb.jpg

(illustrasjonsfoto)

Daihatsu Rocky. En liten rustholk, men under middels kjørekomfort, kjentes ut som å sitte i en malingsblender bare man kjørte på flat asfalt. 0-100 kun oppnåelig i fritt fall.

klarte faktisk å få fartsbot i 80-sone med denne da, lurer på om politimannen hadde pekt laseren på feil bil og at jeg var den som var lettest å innhente....

Var dog et råskinn til å ta seg fram der ingen andre kom fram. En episode jeg husker godt er når jeg klarte å kjøre av veien, tenkte å bare rygge tilbake samme vei, men stressa som jeg var smalt jeg den i 4x4, men glemte å skru om navene. og kom meg derfor ingen vei. en hjelpsom nabo med motorsag og kappet ned noen av de tykkeste trærne foran bilen, mens han sto med ryggen til fikk jeg sneket meg til å vri om navene, takket naboen for hjelpa, og kjørte/grov bilen igjennom de 50 metrene med småskog ut til veien på andre siden:P

For tre år siden var det på tide å oppgradere igjen, og denne gangen kjøpte jeg meg bilen jeg kjører nå,post-31893-14440966559344_thumb.jpg

ikke den kjappeste og mest elegante bilen, men perfekt til mitt bruk:) Må ha plass til både bikkjer, jaktutstyr og komme seg fram på dårlig føre. God å kjøre er den også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...