Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kom på en til:)

En dag jeg var litt sliten og ufokusert kjørte jeg noen runder med push press i slutten av økta, på siste settet (glemte?) jeg å trekke hue bakover, så jeg smalt like greit stanga rett opp i haka med fart.

- bra jeg ikke hadde tunga mellom tenna da ja! :)

Fortsetter under...

Jeg kom på en til:)

En dag jeg var litt sliten og ufokusert kjørte jeg noen runder med push press i slutten av økta, på siste settet (glemte?) jeg å trekke hue bakover, så jeg smalt like greit stanga rett opp i haka med fart.

- bra jeg ikke hadde tunga mellom tenna da ja! :)

Hahaha :D

Kløne og kløne: En gang smithbenket jeg med ca. 150-160 kilo. Da vekten skulle opp fra bunnposisjon skled hele smithmaskinen bortover gulvet i stedet for at vekten gikk opp. 150-160 kilo i liggende fronthev i smith ble litt i tyngste laget for meg:E

Jada, klarte mer kløning i går.

Tricep extensions med frivekt. etter siste rep skulle jeg da ta manualen over hodet og legge ned. Ufokusert som jeg var, smalt jeg da hele greia i bakhodet.

Han som stod ved siden av meg, en av de litt større gutta, så oppriktig bekymra ut og lurte på om det gikk bra med meg...

Annonse

Den klassiske fail i benk:

Jeg var i dårlig form og ufokusert, men lessa likevel på 50kg(som jeg pleide å ta) på stanga. 1.rep gikk greit, 2. gikk opp til slutt, 3. klarte jeg av en eller annen grunn å få stanga mer over magen enn brystet. Med det resultat at jeg ikke klarte å løfte stanga opp igjen. Så, da ligger man der da. Med 50kg helvete over magen. Var både glad og lei meg for at jeg var aleine på gymmet. Klarte å få rulla stanga nedover(som ikke akkurat er no å anbefale), og fjerne den dumme stanga.

Nær døden opplevelse.

Kjørte maxrep i dips med 25kg vektskive. Tynte meg no djævli å følte meg djævli fornøyd. Var så sliten + at jeg var i litt "cool" mode så hoppet ned, åpnet kjettingen kjapt å slang fra meg vektskiva. Traff elegant framme på stortåa.

Ja, alle så det :/. Blånegel deluxe :p

Jada, klarte mer kløning i går.

Tricep extensions med frivekt. etter siste rep skulle jeg da ta manualen over hodet og legge ned. Ufokusert som jeg var, smalt jeg da hele greia i bakhodet.

Han som stod ved siden av meg, en av de litt større gutta, så oppriktig bekymra ut og lurte på om det gikk bra med meg...

Haha kjenner at den svir like mye, om ikke mer i stoltheten! Gikk det bra?

Har hatt en noen kløne opplevelser.

Første gang jeg var på senteret/gymmet jeg trener på nå, lesset jeg feil av benkpress og stanga fløy og knuste et speil :(

( Var bare 15kg på den ene siden, men veldig smal benk så må dra stanga til motside for å ikke velte ).

Ellers har jeg alltid denne:

Skulle curle litt for gøy, bomma med kamera og satte vektene på foten. Er 60kg.

http://www.youtube.com/watch?v=H_PwhD-jLJQ

Da ble du vel populær på gymmen? :p hehe den siste der er en klassiker! :)

Jeg var i dårlig form og ufokusert, men lessa likevel på 50kg(som jeg pleide å ta) på stanga. 1.rep gikk greit, 2. gikk opp til slutt, 3. klarte jeg av en eller annen grunn å få stanga mer over magen enn brystet. Med det resultat at jeg ikke klarte å løfte stanga opp igjen. Så, da ligger man der da. Med 50kg helvete over magen. Var både glad og lei meg for at jeg var aleine på gymmet. Klarte å få rulla stanga nedover(som ikke akkurat er no å anbefale), og fjerne den dumme stanga.

Nær døden opplevelse.

Haha, den har jeg også klart en gang! Det er ikke spesielt behagelig, også har jo vi gutter et ekstra "hinder" og skal trille den stanga forbi ;)

Nær døden opplevelse.

Ush!! I slike tilfeller er det nesten greit med floorpress. Altså legge seg under stanga på gulvet. Men da msn man ha store vektskiver da.

Annonse

Kjørte maxrep i dips med 25kg vektskive. Tynte meg no djævli å følte meg djævli fornøyd. Var så sliten + at jeg var i litt "cool" mode så hoppet ned, åpnet kjettingen kjapt å slang fra meg vektskiva. Traff elegant framme på stortåa.

Ja, alle så det :/. Blånegel deluxe :p

Fra supermann til lilleputt på null komma niks :p

Haha, den har jeg også klart en gang! Det er ikke spesielt behagelig, også har jo vi gutter et ekstra "hinder" og skal trille den stanga forbi ;)

Hahaha:p

Ush!! I slike tilfeller er det nesten greit med floorpress. Altså legge seg under stanga på gulvet. Men da msn man ha store vektskiver da.

Slutta med benk etter failen, bytta ut stanga med manualer;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...