Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd har "blowed your mind" i forhold til smak?


Marita

Anbefalte innlegg

Hadde vært interessant å høre om folk har hatt WOW-opplevelser når det kommer til smak på kosttilskudd. Og da tenker jeg ikke på kosttilskudd som smaker helt fint, men som er mere i gaten "oh holy fuck - dætti var saker ja, utrolig godt!", og som du nesten har lyst til å ta en dose til av bare pga. smaken. Både proteinpulver og bcaa og alt mulig anna fancy tilskudd vi putter i oss for å bli supersnasne både inni og uttapå.

Jeg har hatt to! Omega3-tilskuddet fra Omegacure smaker utrolig godt!! Ingen fiskesmak å spore overhodet, og setter en nyyyydelig rund smak på ellers vasne smoothier og shakes.

Og BCAA-en som jeg kjøpte på Iherb - namnamnaaaam! Jeg bytter den faktisk avogtil ut med Pepsi Max altså! :eek:

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Creatine Ethyl Ester uten smakstilsetning. Det smaker omtrent som batterisyre og gammelt oppkast. Smaken er så kraftig at det er helt umulig å blande ut. Den eneste løsningen er å kaste det inn og stå klar med noen liter fun light

Nå mente jeg mere i retning av mindblowing som i NAM! GODT! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creatine Ethyl Ester uten smakstilsetning. Det smaker omtrent som batterisyre og gammelt oppkast. Smaken er så kraftig at det er helt umulig å blande ut. Den eneste løsningen er å kaste det inn og stå klar med noen liter fun light

hahaha. ganske korrekt gjengivelse av smaken. hadde en boks med det jeg og, men måtte bare gi den bort etter et par skjeer. hadde ikke samvittighet til å ta penger for noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...