Gå til innhold

Tips og triks


jallajalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen andre her som har litt uforutsigbar jobbhverdag, og gjerne kan ende opp med å lunche i bilen? Gode alternativer til vassen salat, varm skyr og makrell i tomat med tomatstank i hele bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo lage wraps med feks røkelaks/spekeskinke og eggerøre med litt deilig krydder og slikt?:)

Enkelt å pakke i plast og smaker best romtemperert :)

Og cluet med å fryse omeletten var at jeg feks kunne steke opp 10 stk en dag jeg har tid, og dermed alltid ha noe lett tilgjengelig! Jeg prøver, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vil ha maten min:cool:

på jobben min går det i "sjokolade, boller, hamburger og pomfri, brødskive, brus og FARSE"

så da blir pluttselig skyr'en min lite fristende:rofl:

Da er du heldig :)

Jeg jobber på treningssenter så da er skyr rimelig utsatt - cottage cheese derimot får stå i fred! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes jo matbokser med kjøleelement (i alle størrelser). Kjekt å ha om man ikke liker varm skyr og har lyst å holde salaten noen lunde fresh.

hmm. kanskje ikke så dumt. Håper jeg finner noe billig, så gir jeg det et forsøk :)

Ææææ. Trist hvor mye søppel folk spiser :/

Søppel ??? All mat er mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r

Sjokolade, pomfri og boller til LUNSJ er ikke mat, nei ;)

Det er fortsatt spiselig, og inneholder energi som det er trist at kastes. La være kjøpe, kutt etterspørselen, ikke kast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...