Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Noen andre her som har litt uforutsigbar jobbhverdag, og gjerne kan ende opp med å lunche i bilen? Gode alternativer til vassen salat, varm skyr og makrell i tomat med tomatstank i hele bilen?

Annonse

Skrevet
Lage karbonader med grønnsaker inni før du drar. Type lunchkaker men uten medisterdeig.

Høres like ille ut som kald karbonadedeig spør du meg :p Takler ikke kald varmmat.

Skrevet
ingen som vil ha maten min:cool:

på jobben min går det i "sjokolade, boller, hamburger og pomfri, brødskive, brus og FARSE"

så da blir pluttselig skyr'en min lite fristende:rofl:

Da er du heldig :)

Jeg jobber på treningssenter så da er skyr rimelig utsatt - cottage cheese derimot får stå i fred! :)

Annonse

Skrevet
Skjønner ikke hva slags folk som stjeler andres lunsj uansett om de har med seg noe fristende eller ikke, egentlig :p

Veit - det er en prinsippsak. Du tar ikke ting som ikke er ditt, uansett om det er en skyr til 14kr eller en bil

Skrevet
Finnes jo matbokser med kjøleelement (i alle størrelser). Kjekt å ha om man ikke liker varm skyr og har lyst å holde salaten noen lunde fresh.

hmm. kanskje ikke så dumt. Håper jeg finner noe billig, så gir jeg det et forsøk :)

Ææææ. Trist hvor mye søppel folk spiser :/

Søppel ??? All mat er mat ;)

Skrevet
r

Sjokolade, pomfri og boller til LUNSJ er ikke mat, nei ;)

Det er fortsatt spiselig, og inneholder energi som det er trist at kastes. La være kjøpe, kutt etterspørselen, ikke kast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...