Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har man opplevd dette som et problem også om man har byttet på grepet? (dvs annenhver høyre og venstre supinert) Eller er det når man har hatt en fast hånd supinert i alle sett?

Kun viss du ikkje alternerer. Eg har ein case med det, etter nokre år med trening så klarer eg ikkje å løfte med annet grep.

Kun viss du ikkje alternerer. Eg har ein case med det, etter nokre år med trening så klarer eg ikkje å løfte med annet grep.

Altså, du løfter kun men høyre (?) supinert nå fordi du kun klarer å løfte tungt den ene veien?

Har man opplevd dette som et problem også om man har byttet på grepet? (dvs annenhver høyre og venstre supinert) Eller er det når man har hatt en fast hånd supinert i alle sett?

Jeg prøvde å bytte ganske hypping annenhver, men kan tenke meg at det kun ble høyre på de tyngste løfta.

Annonse

Hva er forskjellen på kalk og magnesium da? Spør godt mye nå, hehe

Den ene er kalk, den andre er magnesium... Hva er forskjellen på et eple og ei pære? :p Hehe.. Blir litt slik..

Men generelt så funker som regel magnesium bedre, får bedre grep av det enn med kalk... (Min erfaring ihvertfall)

Den ene er kalk, den andre er magnesium... Hva er forskjellen på et eple og ei pære? :p Hehe.. Blir litt slik..

Men generelt så funker som regel magnesium bedre, får bedre grep av det enn med kalk... (Min erfaring ihvertfall)

Så igrunn kan man kjøpe begge, men du mener (etter erfaring) at magnesium funker bedre?(y)

Jeg skjønner helt ærlig ikke problemet jeg. Hvis noen på død og liv skal synes det er teit å bruke straps, så la være da? Det er jo ikke verre enn det. Jeg tviler helt ærlig på at en som drar 300kg i markløft er svak i grepet, uansett om han trener mye med straps eller ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...