Gå til innhold

Lavkalori "putt-i-munnen"


Veronica:)

Anbefalte innlegg

Jobber i butikk, og det blir ofte til at det er veeeldig greit å ha noe å putte i munnen så man slipper å smake på tunga hele dagen. Tyggis er utelukket fordi jeg blir så vanvittig sulten av det. Noen som har tips til pastiller eller annet man kan putte i munnen uten for mye kalorier? Gjerne frukt (men dette pleier vel inneholde en del kcal?) eller grønnsaker eller andre ting :) Alle tips mottas med stor takk ;)

Prøver desperat å komme meg fra 55 til 50 kg, og da hadde det vært fint med noen tips her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i butikk, og det blir ofte til at det er veeeldig greit å ha noe å putte i munnen så man slipper å smake på tunga hele dagen. Tyggis er utelukket fordi jeg blir så vanvittig sulten av det. Noen som har tips til pastiller eller annet man kan putte i munnen uten for mye kalorier? Gjerne frukt (men dette pleier vel inneholde en del kcal?) eller grønnsaker eller andre ting :) Alle tips mottas med stor takk ;)

Prøver desperat å komme meg fra 55 til 50 kg, og da hadde det vært fint med noen tips her :)

Fra 55 til 50 kg? er det noen spesiell grunn til at du vil veie så lite? er du 145 høy eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Så kjappe dere er her inne! :) Har spist masse gulrøtter og epler og begynner å bli en liiten smule lei av det, men er vel bedre enn ikkeno :p Knutekål har jeg aldri hørt om, men dette skal definitivt sjekkes opp!

Hehe, 145 høy ja. Neida, måler 167 men så er det jo sånn at vi alle er bygget forskjellig, og jeg tror noen kilo mindre vil kle meg bedre. Har allerede gått ned fra 63 til 55 på et par mnd :) ..og har kanskje blitt litt bitt av basillen. Men heia meg sier nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Så kjappe dere er her inne! :) Har spist masse gulrøtter og epler og begynner å bli en liiten smule lei av det, men er vel bedre enn ikkeno :p Knutekål har jeg aldri hørt om, men dette skal definitivt sjekkes opp!

Hehe, 145 høy ja. Neida, måler 167 men så er det jo sånn at vi alle er bygget forskjellig, og jeg tror noen kilo mindre vil kle meg bedre. Har allerede gått ned fra 63 til 55 på et par mnd :) ..og har kanskje blitt litt bitt av basillen. Men heia meg sier nå jeg :)

Selvfølgelig er vi alle bygget forskjellig. Men jeg er f.eks av så å si lik størrelse nå på 64 kg som da jeg veide 55, bare mye mer muskler på kroppen, det er ofte det som former kroppen finere, ikke nødvendigvis å gå ned 5 kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er vi alle bygget forskjellig. Men jeg er f.eks av så å si lik størrelse nå på 64 kg som da jeg veide 55, bare mye mer muskler på kroppen, det er ofte det som former kroppen finere, ikke nødvendigvis å gå ned 5 kg til.

Så bra at du har funnet en vekt og en form du trives med! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drikke te og masse vann! Det hjelper alltid meg hvertfall :)

Ellers er jeg superfan av ICAs frosne mangobiter! Bare ca 150 kcal per pakke og det tar lang tid å spise alle, spesielt når de er frosne :D

Er egentlig generelt en superfan av alle slags forsne bær og fruktbiter! Tar tid, smaker godt, lite kalorier :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synes 50 kg høres lite ut, spesielt siden du kaller deg tjukka ;)

50kg er fryktelig lite når du er 167 høy:/ Kjenner jeg også blir litt bekymret, men jeg vet jo ikke hvem du er eller hvordan du ser ut, så jeg skal såklart ikke fortelle deg hva du skal gjøre!!:) Bare tenk deg om to ganger før du setter igang med noe, har selv vært *på feil vei i kampen mot kg* bikket heldigvis aldri helt over, men det anbefales ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...