Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble medlem av SiT nå.. så 1200kr for 1 år. Du har også glemt av mat utgiftene, jeg har jo doblet mat forbruket mitt :D

Men du glemmer av at all trening du gjør, er investering i deg selv nå og som gammel.Se på det som en ekstra livsforsikring.All trening fører til et mye letter og bedre liv :)

Ja, er litt nysgjerrig jeg. Selv betaler jeg 450Kr i Mnd (styrke), og 9000kr for fotballen (1 aar). Er ikke rart folk ikke gidder og trene da det koster mye og drive med sport?

Ja, hvor mye betaler dere?

Betaler 279,- i mnd for meget bra utrystet senter(koster 329,- for vanelig dødelige) og 50,- i mnd for kickboxing :)

haha jaja, heldigvis er det ikke jeg som betaler ennå, men utgiftene kommer til og svi når jeg fyller 18. Men dere hadde ganske rimelig pris da? 1200 KR for et år er kjempe bra :)

de fleste høgskoler har vel treningstilbud, vet at de har studentidrettslag her som man kan betale 500 i semesteret ellerno, og da få delta på ALT av aktiviteter i regi av VSI, og så har man tilgang på idrettsbygget m styrkesal, gymsaler og svømmebasseng fra 7-23 hver dag :)

Annonse

655 i mnd for å trene på alle sats senterne i landet... Skal vel nevne at det er skjeldent at jeg drar på noen andre sentrer enn det jeg meldte meg inn på i Oslo, men greit å kunne dra på trening når jeg er hjemme i Tromsø eller på besøk hos søsknene mine som bor i to andre byer. Dyrt som faen, men jeg bryr meg vel egentlig fint lite, jeg trives godt på det sentret jeg er :)

Studenter er faen meg heldige... Rabatt på trening, rabatt på buss, rabatt på øl.... Da jeg var lærling var det kun buss som lærlingbeviset funka på... ev når det var noen nye mennesker som sto i baren på studentuteplassene og man hadde greid å lure seg forbi vakta...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...