Gå til innhold

Proteinpulver, whey-80 eller myoprotein?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå har de en del rabatter på nettet her på både whey-80 og myoprotein.

Selvfølgelig ser jeg en stooor fordel å kjøpe 8 kg whey-80 for 949,- enn 3 kg myoprotein til samme pris!

Spørsmålet mitt er da, hvilket ett bør jeg velge? Er det noe forskjell om jeg velger whey framfor myo, eller omvendt? I så fall, hva er forskjellene? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12238-proteinpulver-whey-80-eller-myoprotein/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor glad du er i penger.

Whey 80 smaker crap i vann, men blander du feks vanilje smaken med en banan og litt kakaopulver + h-melk, så blir den plutselig fantastisk. Med andre ord; Den må blandes ut.

Jeg har hørt mye bra om smaken til Myo, men den er klart overpriset så det holder.

Selvfølgelig glad i penger, derfor jeg syntes at 8 kg for 949,- var et kjempetilbud, hehe! Men altså, smaken og kvalitet betyr jo også mye.

Har tenkt å blande det ut ja, men lurer på hvordan det er i forhold til å ha det i mat/kaffe?

Vet at mange bruker myo i mat/kaffe og at det er veldig godt - så det som gjør meg usikker på hva jeg skal velge!

Kan ikke se for meg at Whey 80 går godt i kaffe. Jeg syntes det går godt med alt du kan slenge en banan, eller kakao pulver oppi.

Havregrynsgrøt da, for eksempel? Spiser det til frokost, også lager jeg noen ganger proteinpannekaker. Sånt må vel gå an å bruke whey-80 til? Også shake da selvfølgelig.

Jeg blander whey-80 sjokolade fra gymgrossisten med skummet melk og har det i havregrynen med syltetøy og sukrin, jeg syns det smaker drit digg. :) Whey-80 ekke akkurat kjempe godt med vann, men du venner deg fort til det. Du får jo 8kg whey kontra 3 kg myo, valget ekke sånn kjempe vanskelig hvis du er student. :)

Annonse

Det fungerer flott. Shake, tja, jeg klarer det ikke. Egentlig ville jeg anbefalt å kjøpe 1x whey 80, som du bruker til å blande med mat etc.Så en annen, typ proteinfabrikken sin billigste whey serie, til å bare blande ut med vann, da disse smaker mye bedre alene.

Litt stress, men når du først har begge bøttene i hus, så går alt fint =)

Evnt så kan du kjøpe Whey 80 og Denne; http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard til shakes. < Klart min favoritt når jeg har råd/skeier ut på studentbudsjettet.

Et siste tips til alle egentlig; Coop OBS selger PF sitt billigste pulver om dagen, og proteinpannekaken til PF; 169,-

Jeg blander whey-80 sjokolade fra gymgrossisten med skummet melk og har det i havregrynen med syltetøy og sukrin, jeg syns det smaker drit digg. :) Whey-80 ekke akkurat kjempe godt med vann, men du venner deg fort til det. Du får jo 8kg whey kontra 3 kg myo, valget ekke sånn kjempe vanskelig hvis du er student. :)

Nei, sant! Er jo student, så det der var jo rene revolusjonen for meg! :D Så selv om det ikke er kjempe godt med vann, så funker det som shake også, eller?

Det fungerer flott. Shake, tja, jeg klarer det ikke. Egentlig ville jeg anbefalt å kjøpe 1x whey 80, som du bruker til å blande med mat etc.Så en annen, typ proteinfabrikken sin billigste whey serie, til å bare blande ut med vann, da disse smaker mye bedre alene.

Litt stress, men når du først har begge bøttene i hus, så går alt fint =)

Evnt så kan du kjøpe Whey 80 og Denne; http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard til shakes. < Klart min favoritt når jeg har råd/skeier ut på studentbudsjettet.

Et siste tips til alle egentlig; Coop OBS selger PF sitt billigste pulver om dagen, og proteinpannekaken til PF; 169,-

Mener du da naturell smak for å blandet i mat og sånt? Og f.eks sjokolade for å blande i vann? Blir nok flere bøtter i huset ja, når jeg først får råd :)

Hvor mange gram/kg er det på coop obs da? Liker å se på kg-pris jeg vettu, hva som lønner seg, osv.

jeg har myo og smaken er digg med både vann og melk=) og i havregrøt feks

whey 80 har jeg ikke smakt så skal ikke yttale meg om=)

Hmm, blir så usikker! For det er så mange positive sider ved begge proteinpulverne! Har hørt mye bra om myo :)

Helgetilbud på Activate Whey sjokolade nå, 399,- for 3 kg. Det smaker godt!

activate whey protein - Norkost.no

Oioi, var bra tilbud det ja! Hehe

Annonse

Har du god råd så er isolat pulver selvsagt best blander seg bedre og smaker som oftes bedre, og høyere protein innhold:)

men som nevnt over 3 ganger bedre er det ikke, så er du ikke supernøye på det så er whey 80 veldig bra alternativ.

Har du god råd så er isolat pulver selvsagt best blander seg bedre og smaker som oftes bedre, og høyere protein innhold:)

men som nevnt over 3 ganger bedre er det ikke, så er du ikke supernøye på det så er whey 80 veldig bra alternativ.

Som student tror jeg nok at whey-80 ville passet greit ja, for så god råd har jeg ikke akkurat! :)

Jeg har kun erfaring med Star Nutrition whey 80 og Proteinfabrikkens whey tech, og det er lenge siden jeg har smakt sistnevnte. Mener dog å huske at PF sitt ikke smakte særlig bedre. Jeg syns ikke det er noe galt med Whey 80 jordbær i iskaldt vann. Drinken skal jo shottes lell. Man koser seg ikke med proteinpulver, så jeg foretrekker å få det ned asap. Whey 80 skogsbær er ikke like bra imo. Er skeptisk til å prøve 4 kg av de andre smakene nå som jeg vet jordbær er bra.

Blergh. Ikke kjøp Whey-80 vanilje eller naturell. De smaker dritt. Sjokolade går greit i vann, og er ganske digg i melk med litt kakaopulver.

Hmm, okey.. Så du tror ikke vanilje hadde passet godt i matlaging?

Jeg har kun erfaring med Star Nutrition whey 80 og Proteinfabrikkens whey tech, og det er lenge siden jeg har smakt sistnevnte. Mener dog å huske at PF sitt ikke smakte særlig bedre. Jeg syns ikke det er noe galt med Whey 80 jordbær i iskaldt vann. Drinken skal jo shottes lell. Man koser seg ikke med proteinpulver, så jeg foretrekker å få det ned asap. Whey 80 skogsbær er ikke like bra imo. Er skeptisk til å prøve 4 kg av de andre smakene nå som jeg vet jordbær er bra.

Ah, bra du syntes jordbær er godt da :D Sjokolade SKAL jeg ha uansett, men har et valg om jeg skal velge jordbær eller vanilje på den andre smakspakken...

Hva med å kjøpe 1 kg av to-tre smaker av whey 80? 159,- kg på gg (y)

Det er en mulighet det også ja! Får se hva det blir til, hehe :) Er ikke så lett når alle har forskjellige smaksløker vettu, ingen er lik.. Så blir et vanskelig valg når alle har forskjellige meninger :oops:

Jeg kjøpe Whey80 vanilje, og det smaker virkelig bajs =P Bruker det imidlertid til proteinpannekaker, og slenger jeg oppi en banan/litt annet pulver som faktisk er digg forsvinner smaken ganske bra :) Vil dermed kalle det er matlagningsprotein, men køp for guds skyld noe annet om du skal drikke det. Men som noen sier, kanskje sjokoladen er ok? Prisen er ihvertfall veldig snill, så skal prøve noen flere varianter jeg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...