Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan Fitnessbloggens medlemmer disponerer tiden sin knyttet til dette med trening og kosthold. Hvis du skulle målt et forhold mellom hvor mye tid du bruker på, la oss kalle det trenings-internett (les: se løftefilmer på youtube, lese treningsblogger, diskutere på trenings/kostholdsrelaterte fora på internett pluss pluss) hva slags forhold ville det vært da?

Jeg trener 2-3 timer, 5 ggr i uken. Jeg vil tro at jeg tilbringer omtrent halvannen time totalt på blogger/forum etc. Før var det veldig mye mer, men jeg føler ikke det gir meg nok til å rettferdiggjøre tidsbruken jeg hadde før.

Da blir forholdet mitt ca 60/40 trening/nett. Hva med deg? :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11535-trener-du-mest-eller-taster-du-mest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*lister seg ut av tråden*

Neidajodasådet.. Jeg er jo fersk og trenger å lese og lære masse! Og fitnessbloggen fungerer som en konstant påminnelse om kosthold og hjelper meg til å holde fokus.

Er nok her inne mer enn dobbelt så mye som jeg trener. Fordi jeg er fersk. Og dere er så artige og flinke.

Annonse

Jeg bruker fremdeles veldig mye tid på å lese og lære, siden jeg rett og slett synes det meste er veldig interessant og spennende :D Trener vel 3-7 timer i uka, har altfor mange timer på pcen hver dag:barefoot: (men jobber med det, særlig siden det er skolestart igjen nå:whistle:)

Annonse

Jeg bruker fremdeles veldig mye tid på å lese og lære, siden jeg rett og slett synes det meste er veldig interessant og spennende :D Trener vel 3-7 timer i uka, har altfor mange timer på pcen hver dag:barefoot: (men jobber med det, særlig siden det er skolestart igjen nå:whistle:)

Men... Du ser jo bra ut :D

Tilbringer 1-2 timer på gymmet 3 dager i uken, og er ellers mye i aktivitet i form av turgåing for det meste.

Tilbringer mye tid på pc'n og da spesielt på pubmed osv. Finner det naturlig da jeg studerer master i human ernæring. Jeg er ikke noe særlig god på forum. Prøvde hardt her i begynnelsen, men finner lite av diskusjonsverdi dessverre, men det er godt mulig det er fordi jeg har et snev av likegyldighet i genene mine. Liker å loggføre treningen min her da. Det skal sies, og å følge med på andres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...