Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, de er jo igrunn det :) Hva er dine favorittsokker da?

Jeg har liksom ikke funnet "mine" sokker enda så derfor er jeg veldig nysgjerrig på hva folk liker :D

Jeg må dog ha ankelsokk, men jeg fant også ut at ved å klippe av noen høye sokker med strikk, så de ble ankelsokk uten strikk så ble de dødsdigg å ha på seg! Kan anbefales

Jeg har liksom ikke funnet "mine" sokker enda så derfor er jeg veldig nysgjerrig på hva folk liker :D

Jeg må dog ha ankelsokk, men jeg fant også ut at ved å klippe av noen høye sokker med strikk, så de ble ankelsokk uten strikk så ble de dødsdigg å ha på seg! Kan anbefales

Litt småskeptisk til sokker uten strikk:P Men Pierre Robert sine ankelsokker er jo gode, om jeg ikke tar helt feil så har de også sokker som går an å trene med uten at man dør av varme :p

Annonse

Litt småskeptisk til sokker uten strikk:p Men Pierre Robert sine ankelsokker er jo gode, om jeg ikke tar helt feil så har de også sokker som går an å trene med uten at man dør av varme :p

Liker ankelsokkene til pierre robert fordi de ikke sklir ned når man er ute og går. Hater ankelsokker som sklir ned og ligger som en ball under foten til slutt :mad: Har og funnet noen gode på H&M faktisk, i seksjonen der de har treningstøy hadde de 3-pack med ankelsokker som ikke sklir ned (y)

edit: Product Detail | H&M NO

Vi er skummelt like på dette punktet.

Ankelsokker ftw!

Bruker som regel ikke ankelsokker :p men har noen av de også, kun på sommerstid :p Menne de er også mønstra og fargerike :p Så er et aldri så lite hodebry de ganga jeg faktisk trenger svarte sokker :lol:

Litt småskeptisk til sokker uten strikk:p Men Pierre Robert sine ankelsokker er jo gode, om jeg ikke tar helt feil så har de også sokker som går an å trene med uten at man dør av varme :p

Disse hadde jeg noen av. Litt artig at høyre og venstre er helt like da... men jeg finner de ikke lenger noe sted :(

Liker ankelsokkene til pierre robert fordi de ikke sklir ned når man er ute og går. Hater ankelsokker som sklir ned og ligger som en ball under foten til slutt :mad: Har og funnet noen gode på H&M faktisk, i seksjonen der de har treningstøy hadde de 3-pack med ankelsokker som ikke sklir ned (y)

edit: Product Detail | H&M NO

Får lete etter disse da

Annonse

Er det forresten ok å labbe rundt i sokker på gymmen? Jeg har det med å kippe av meg skoa og glemme å ta de på igjen så får jeg litt badfeeling når jeg oppdager at jeg labber rundt uten sko. Skoa står ikke overalt altså

Er det forreste ok å labbe rundt i sokker på gymmen? Jeg har det med å kippe av meg skoa og glemme å ta de på igjen så får jeg litt badfeeling når jeg oppdager at jeg labber rundt uten sko. Skoa står ikke overalt altså

Jeg tar av skoa når jeg løfter tung/bøy mark. Er endel andre som gjør det også. Ser ikke noe problem med det med mindre de er møkkete og hullete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...