Gå til innhold

For å ære fitnessbloggen


ingvildeb

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

:) Jeg tar for øyeblikket faget "Writing Angles" i Australia, og i den sammenheng skulle vi skrive et review av et "kulturelt produkt". Vi ble bedt om å være kreative ettersom de får inn haugevis av bok/film-anmeldelser, og jeg valgte derfor å skrive om Fitnessbloggen - hva ellers? :roflmao:

Anyways, jeg tenkte jeg skulle legge ut førsteutkastet her, som en liten tilbakemelding til de som driver denne flotte siden. Samtidig hadde det vært interessant om noen hadde noen meninger, innvendinger eller flere momenter til drøfting(ordgrense på 1000 ord, tho). Om noen har noen tips på engelsken sier jeg ikke neitakk til det heller!

:blush:

Jeg kommer sikkert til å slette dette herfra før jeg leverer. Skulle tatt seg ut om det ble fanget i plagiatkontroll og jeg ble kastet ut av universitetet.

o_O

-har slettet innholdet

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som et - i norsk sammenheng - relativt stort nettforum, så ville jeg tatt med enda et punkt som jeg synes er særegent vellykket med fitnessbloggen. Gutter og jenter / kvinner og menn har som oftest ulik tilnærming til trening og kosthold, ulik måte å snakke om tematikken på og ulik fokus. Likevel har fitnessbloggen blitt en møteplass hvor andelen medlemmer og aktive skribenter tilsynelatende fordeler seg likt mellom kjønn.

Å lykkes med å opprettholde en slik ballanse tror jeg er ganske unikt - og - jeg tror det er et av fitnessbloggens viktigste suksesskriteria.

Ellers var jo dette bare strålende!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...