Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Har tidligere gått på Mutant Mass proteinpulveret, men dette gikk jeg så opp i vekt av.

Er det noen som har gode råd til rent kvalitetsproteinpulver på Gymgrossisten.no (som helst koster under 1000-lappen)? Noen erfaringer, råd eller tips sånn ellers?:cool:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11116-r%C3%A5d-til-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg bruker Star Nutrition Whey-80 og er sinnsykt fornøyd med den! Les anmeldelser på Gymgrossisten kanskje? Ser de selger Whey-80 til 949,- for 8kg. Grei deal spørru meg :)

Hvilken smak liker du best? Kjøper nok det neste gang mtp pris :) Trenger heller ikke noe super-protein, he-he ;)

Annonse

Hvilken smak liker du best?

Jeg har bare testa sjokolade og bringebær, og liker begge to :) selv om jeg personlig er mest glad i sjokolade. Er bittelitt tynnt med vann, men anbefaler å teste med skummet lettmelk, blir som sjokolademelk ^^

Hei!:)

Har tidligere gått på Mutant Mass proteinpulveret, men dette gikk jeg så opp i vekt av.

Er det noen som har gode råd til rent kvalitetsproteinpulver på Gymgrossisten.no (som helst koster under 1000-lappen)? Noen erfaringer, råd eller tips sånn ellers?:cool:

Om du går for mye opp i vekt er det ikke akkurat proteinpulver som er utslagsgivende med mindre du bøtter ned tosifret antall scoops hver dag. Vanlig proteinpulver inneholder cirka like mye kcal per 100g. Pulver er pulver grovt sett, er ikke noe vits å kaste penger ut av vinudet .. 100% whey, here you go:

100 % Whey Protein 3000g Sjokolade Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO

Kjøp proteinpulver som inneholder myse isolat og micellar kasein! Fungerer like godt til alle døgnets tider og kroppen har tilgang til proteiner i 7 timer etter inntak.

Hvorfor kan jeg ikke spise alt av proteiner i ett måltid?

Annonse

Kroppen klarer ikke og ta opp all den proteiner som den trenger under et måltid, passer derfor på å prøve å få i meg proteiner til hvert måltid.

is-this-real-life1.jpg

Ok, fra spøk til alvor. Hva er det du baserer du utsagnet ditt på?

Hei!

Har kjøpt Proteinpulver på XXL, Prozyme fra Tech Nutrition er det noen som har erfaring med det ?

Smaker iallefall godt da, er med jordbærsmak

er et bra protein. brukte ikke noe annet før. mest sjokolade. en 50/50 blanding av myse og kassein. men er et veldig dyrt protein. slutta med det pga alt for tam smak. (spess sjokolade)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...